COVID-19 дав поштовх до діджиталізації освіти

Теми:
У відомстві кажуть, що COVID-19 надав поштовх на шляху до діджиталізації освіти

Діджиталізація освіти

Організація дистанційного навчання: як поліпшитиВиклики, які були спричинені поширенням коронавірусної хвороби COVID-19, сприяли великому поштовху на шляху до діджиталізації освіти в Україні.

Таку інформацію повідомили в Міністерстві освіти і науки України, обговорюючи досягнення освітньої сфери в 2020 році.

Як зазначив міністр освіти і науки Сергій Шкарлет, найважливішим досягненням у 2020 році стало достойне напрацювання алгоритму роботи на період дистанційного навчання.

Власна шкільна соцмережа, централізований освітній процес, архів документів, можливість моніторити якість освіти в закладі — усе це про освітню платформу НUMAN.

«Спільними зусиллями батьків, вчителів, здобувачів освіти та громад ми впоралися з викликами, спричиненими COVID-19. Це дало поштовх на шляху до діджиталізації освіти в Україні. Спільно з партнерами продовжуємо роботу, навчаємо вчителів і створюємо нові уроки, платформи, забезпечуємо покриття Інтернетом і знаходимо кошти на технічні можливості», — акцентував очільник Міносвіти Сергій Шкарлет.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Складаємо штатний розпис закладу дошкільної освіти

Формування штатного розпису є досить непростим процесом. Тож доводиться залучати і працівників дошкільного закладу, і фахівців кадрової служби, і економістів органу управління освітою. Як проектують штатний розпис дошкільного закладу
48176

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді