У відомстві кажуть, що COVID-19 надав поштовх на шляху до діджиталізації освіти
Організація дистанційного навчання: як поліпшитиВиклики, які були спричинені поширенням коронавірусної хвороби COVID-19, сприяли великому поштовху на шляху до діджиталізації освіти в Україні.
Таку інформацію повідомили в Міністерстві освіти і науки України, обговорюючи досягнення освітньої сфери в 2020 році.
Як зазначив міністр освіти і науки Сергій Шкарлет, найважливішим досягненням у 2020 році стало достойне напрацювання алгоритму роботи на період дистанційного навчання.
Власна шкільна соцмережа, централізований освітній процес, архів документів, можливість моніторити якість освіти в закладі — усе це про освітню платформу НUMAN.
«Спільними зусиллями батьків, вчителів, здобувачів освіти та громад ми впоралися з викликами, спричиненими COVID-19. Це дало поштовх на шляху до діджиталізації освіти в Україні. Спільно з партнерами продовжуємо роботу, навчаємо вчителів і створюємо нові уроки, платформи, забезпечуємо покриття Інтернетом і знаходимо кошти на технічні можливості», — акцентував очільник Міносвіти Сергій Шкарлет.
Моделі співпраці з органами самоврядування: від авторитарної, коли керівник одноосібно відповідає за все, до демократичної — коли орган самоврядування отримує максимум повноважень. Обирайте свою!
Формування штатного розпису є досить непростим процесом. Тож доводиться залучати і працівників дошкільного закладу, і фахівців кадрової служби, і економістів органу управління освітою. Як проектують штатний розпис дошкільного закладу
Яким напрямам діяльності присвятити найбільше уваги у навчальному році керівництву та колективу закладу дошкільної освіти
З чого почати ходу до фінансової автономії закладу дошкільної освіти і що в її основі?
Про порядок проведення інвентаризації в закладі дошкільної освіти в умовах НП(с)БОДС та її підсумки