Оцінювання цифровізації закладів освіти: запустили інструмент

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Участь у пілотуванні інструменту візьмуть 60 шкіл та 30 профтехів з десяти регіонів України

Ігрова технологія: 10 прийомів

На території України почалося тестування роботи онлайн-інструменту SELFIE, який дозволить школам та профтехнічним закладам оцінити ефективність використання інноваційних технологій. Також інструмент має допомогти з’ясувати, на якому етапі цифрового розвитку перебувають освітні заклади.

Таку інформацію повідомив під час презентації інструменту SELFIE повідомив заступник міністра освіти з питань цифровізації Артур Селецький.

Як зазначив заступник міністра, через постійну роботу з учнями в дистанційній формі ставлення педагогів та директорів до цифрових технологій дуже змінилося. Тепер вони мають не просто швидко опанувати роботу з новими застосунками чи сервісами, а й планувати роботу з ними в майбутньому.

«У цьому завданні не обійтися без якісного аналізу. Завдяки підтримці партнерів ми надаємо інструмент SELFIE, який допоможе закладам здійснити комплексний самоаналіз. Водночас разом із Мінцифри готуємо запуск окремої версії цифрограми для вчителів, який допоможе педагогам об'єктивно оцінити свої цифрові навички й зрозуміти, що потрібно вдосконалювати», — прокоментував Артур Селецький.

У пілотуванні цього онлайн-інструменту візьмуть участь 60 шкіл та 30 закладів професійної освіти з десяти регіонів України. Керівники закладів матимуть нагоду налаштувати опитування з урахуванням вимог закладу. Після використання SELFIE в 10 областях та аналізу результатів проєкту можливість пройти таке самооцінювання буде надана усім закладам освіти.

У Міністерстві освіти розповіли, що опитування є анонімним та добровільним. Для учнів воно триватиме не більш ніж 20-30 хвилин, а для вчителів — щонайбільше 40. Загалом на заповнення анкети надається 2 години. Пройти опитування учасники зможуть у будь-який зручний час, на різних цифрових пристроях — на стаціонарних комп'ютерах, ноутбуках, смартфонах чи планшетах.

Після завершення опитування кожен заклад освіти отримає доступ до інтерактивного звіту про результати опитування своїх респондентів. Він допоможе проаналізувати поточний стан справ та напрацювати план дій для розвитку цифрової трансформації в закладі.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
184

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110575

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11634

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17753

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді