Друзі, пропонуємо вам скористатися демодоступом до журналу «Заступник директора школи». Це дасть вам можливість ознайомитися з матеріалами журналу, оцінити його користь та дізнатися більше про життя освітян.
Отримати демодоступ
Журнал «Заступник директора школи» завжди йде у ногу з часом і одним із перших публікує відповіді на ваші запитання. З нового номеру дізнаєтеся про наступне:
Також у журналі — роз’яснення посадовців та експертів, зразки документів, нормативна база для освітян та актуальні новини.
Скористатися демодоступом можуть всі охочі. Для цього потрібно пройти легку реєстрацію.

Так ви зможете ознайомитися з інформацією, переглянути відповіді експертів та оцінити рівень фаховості журналу.

Після реєстрації натисніть кнопку «Отримати демодоступ». Вітаємо! Ви отримали змогу протягом однієї доби ознайомитися з журналом «Заступник директора школи».

Пройти реєстрацію
Будемо раді бачити вас серед наших передплатників!
Також нагадуємо, що розпочалася передплата на друге півріччя. Зателефонуйте за номером 0 800 21 20 12 (безплатно) або завітайте до інтернет-магазину.
Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
Скористайтеся інтерактивним сервісом, щоб отримати технологічні карти страв для харчування дітей у ЗДО. Рекомендації та кілька технологічних карток скачайте зі статті просто зараз.
Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання