Предмети історії та літератури не можна виключати з програми

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міносвіти не розглядало ідеї щодо відмови від предметів української літератури та історії

Предмети історії та літератури НАКАЗИ: як реєструвати та зберігати🖨

Міністерство освіти і науки не розглядає ідеї щодо відмови від шкільних предметів української літератури та історії України у навчальній програмі.

Таку інформацію зазначив міністр освіти та науки Оксен Лісовий. 

Як він повідомив, відповідні шкільні предмети є надважливими навчальними дисциплінами, що допомагають сформувати національну ідентичність школярів.

«Українська мова та література, а також історія України — надважливі дисципліни, які допомагають сформувати національну ідентичність. А отже, не може й бути мови про те, щоб відмовитися від цих предметів у навчальній програмі. Такі ідеї в міністерстві не розглядалися і навіть не лунали», — зауважив очільник освітнього відомства.

Окрім того, він наголосив, що для країни, яка перебуває у стані війни та боронить свій суверенітет і незалежність, дуже важливо вивчати ці дисципліни, а також посилювати їх та модернізовувати відповідно до викликів сьогодення.

«Література — це джерело знань і натхнення, можливість для аналізу, рефлексії та розвитку уяви. І українська література точно має що запропонувати читачеві — від колись загублених імен до творів сучасних авторів. Так само історія України: маємо вивчати її з точки зору успіху, адже ми сильна та надстійка держава. Ми зберегли свою мову, культуру та суверенітет попри численні спроби силою забрати їх у нас», — акцентував керівник Міносвіти.

На думку Оксена Лісового, шкільний курс історії має демонструвати дітям потужність України, аби кожен учень та учениця відчували власну спроможність бути стійкими та успішними.

Нагадаємо, що раніше міністр освіти та науки Оксен Лісовий після призначення на посаду висловив переконання, що та кількість предметів, яка наразі викладається учням українських шкіл, є складною для засвоєння, одночасно запросивши до діалогу представників громадськості.

Однак пізніше керівник МОН зауважив, що наразі відомство не розглядає скорочення кількості ключових шкільних предметів. За його словами, йдеться лише про те, щоб викладання предметів у школі було сконцентровано на корисних знаннях, обсяг викладання яких має враховувати 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Кваліфікаційні категорії педпрацівників та ступені освіти: як співвіднести під час атестації

З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
5032

Атестація вчителів у 2026 році: що? де? коли?

Процедура атестації педагогічних працівників триває ледь не увесь навчальний рік. Нелегко всі процеси тримати в голові — що й коли підготувати, виконати… Тож зібрали тут основне
100291

Санітарний регламент для шкіл: на що директору звернути увагу

Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти діє з 2021 року і замінив відповідний ДСанПіН. Порівняємо ці два документи, а також розглянемо внесені в Санітарний регламент зміни щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, аби ви врахували їх у роботі
22734

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді