Столичним школам рекомендовано змінити звичну систему на групове навчання

НАКАЗИ: кінець навчального року🖨
Столичним закладам освіти рекомендовано змінити у травні-червні звичну класно-урочну систему на індивідуалізоване групове навчання учнів випускних 9-х та 11-х класів.
Таку інформацію зазначили у рекомендаціях київського Департаменту освіти і науки.
Мета відповідного переходу на групове навчання — це подолання освітніх розривів, поглиблення та систематизації знань учнів випускних класів.
Як повідомляють у столичному департаменті освіти, такі практики організації навчання засвідчили свою ефективність у попередні роки.
Зокрема, заклади освіти отримали рекомендації щодо внесення змін до своєї роботи, створивши умови для очного навчання більшої кількості учнів. Серед таких: перенести початок уроків на більш ранній час, що дозволить організувати проведення уроків у декілька змін.
З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
Із року в рік у школах видають низку аналогічних наказів з основної діяльності та адміністративно-господарських питань. У цій публікації впорядковано річну циклограму наказів
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти