У Міносвіти пропонують розширити вивчення англійської мови у ВНЗ

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН розробили проєкт рекомендацій щодо забезпечення якісного вивчення англійської

Вивчення англійської мови у вишах

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО

У Міністерстві освіти та науки розробили проєкт рекомендацій щодо забезпечення якісного вивчення, викладання та використання англійської мови в українських закладах вищої освіти.

Відповідний документ містить рекомендації з розвитку англійської мови в університетах. Запропоновано наступні методи: забезпечення якісного викладання фахових дисциплін англійською мовою, викладання англійської мови за професійним спрямуванням та англійської мови для академічних цілей.

В освітньому відомстві наголошують, що у процесі реалізації рекомендацій важливо враховувати кращі практики вітчизняних закладів вищої освіти щодо вивчення, викладання та використання англійської мови.

Серед рекомендацій для вищих навчальних закладів, визначення готовності студентів першого курсу до вивчення англійської мови за професійним спрямуванням на рівні, який відповідає вітчизняним освітнім стандартам.

Окрім того, варто визначати готовність студентів першого курсу до вивчення англійської за професійним спрямуванням на рівні В1+ (і вище) і, відповідно, запроваджувати інтенсивні компенсаційні курси кафедрами іноземних мов.

Також кафедрам іноземних мов радять визначити пороговий бал сертифікату ЗНО (НМТ), який є достатнім для того, щоб студент першого курсу продовжував вивчення англійської мови на рівні В1+ (і вище). Можна орієнтуватися на бал, який відповідає шкільній оцінці 8 і вище.

Зокрема, у рекомендаціях зазначено викладання англійської мови за професійним спрямуванням та англійської для академічних цілей у групах із різним рівнем володіння англійською мовою.

Щодо курсів з англійської мови, то рекомендується використовувати автентичні й вітчизняні підручники, друковані, аудіо й відео матеріали з автентичних джерел (ЗМІ, освітніх порталів, сайтів компаній певної галузі тощо).

Окрім того, можна використовувати електронні платформи та інші інструменти дистанційного навчання для реалізації моделі змішаного навчання (blended learning), створювати дистанційні курси інтенсивного вивчення англійської мови для викладачів і студентів, які потребують підвищення рівня володіння англійською мовою тощо.

Свої пропозиції та зауваження до запропонованого проєкту можна надіслати до 14 квітня  за адресою [email protected].

Результати обговорення будуть розміщені на офіційному вебсайті МОН.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
2997

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81910

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
77413

Вносимо зміни до наказів, виданих у закладі освіти

Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
53943

Учнівське самоврядування в закладі освіти

Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
19222

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді