Педагоги самостійно визначатимуть тему Першого уроку у 2015/2016 навчальному році, яка має відповідати принципам Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, що затверджена наказом МОН України від 16.06.2015 № 641
МОН України оприлюднило лист «Про тематику Першого уроку в 2015/2016 навчальному році» від 24.07.2015 №1/9-354.
Тема Першого уроку у 2015/2016 навчальному році має відповідати принципам Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, що затверджена наказом МОН України від 16.06.2015 № 641.
При обранні теми, підготовці і проведенні уроку доцільно звернути увагу на історію українського державотворення, розвитку та зміцнення держави, історії державних символів України, зазаначено у листі.
Це може бути урок-роздум про історичну долю, сьогоднення і переспективи України. Доречно буде також запросити на урок ветеранів і учасників російсько-української війни, волонтерів.
Для учнів початкової школи МОН України пропонує тему уроку «Чим може пишатися українець?». Під час уроку можна переглянути серію мультфільмів патріотичної спрямваності «Це — наше і це — твоє!» з подальшим їх обговоренням.
Потреба в руховій активності природна для кожної дитини. Активні рухи викликають у дітей позитивні емоції та підсилюють усі фізіологічні процеси. Що допоможе вихователю та інструктору з фізкультури забезпечити оптимальну рухову активність дошкільників?
Дізнайтеся про форми організації методичної роботи в дитячому садку, які допоможуть вихователям розвивати свій творчий потенціал, постійно підвищувати професійну кваліфікацію і забезпечать високий рівень проведених занять
Батьківські збори в школі— основний спосіб комунікації педагогічного колективу з батьками. Щоб збори були вдалі, а освітня робота ефективна, розглянемо види, форми проведення, теми батьківських зборів
Скористайтеся переліком медичних засобів у закладі освіти та дізнайтеся як правильно укомплектувати аптечку. Адже, як правило, діти схильні до травм і ніколи не знаєш в який момент потрібно буде надати допомогу. Важливо у такий момент мати все під рукою, зібране в одному місці.
Чому в конфлікті з однолітками дитина поводиться як жертва або агресор? Як реагувати у разі конфлікту малюка з іншими дітьми?