Порядок організації Першого уроку у 2015/2016 році

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Педагоги самостійно визначатимуть тему Першого уроку у 2015/2016 навчальному році, яка має відповідати принципам Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, що затверджена наказом МОН України від 16.06.2015 № 641

МОН України оприлюднило лист «Про тематику Першого уроку в 2015/2016 навчальному році» від 24.07.2015 №1/9-354.

Тема Першого уроку у 2015/2016 навчальному році має відповідати принципам Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, що затверджена наказом МОН України від 16.06.2015 № 641.

При обранні теми, підготовці і проведенні уроку доцільно звернути увагу на історію українського державотворення, розвитку та зміцнення держави, історії державних символів України, зазаначено у листі.

Це може бути урок-роздум про історичну долю, сьогоднення і переспективи України. Доречно буде також запросити на урок ветеранів і учасників російсько-української війни, волонтерів.

Для учнів початкової школи МОН України пропонує тему уроку «Чим може пишатися українець?». Під час уроку можна переглянути серію мультфільмів патріотичної спрямваності «Це — наше і це — твоє!» з  подальшим їх обговоренням.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282555

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
126

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110496

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді