Порядок організації Першого уроку у 2015/2016 році

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Педагоги самостійно визначатимуть тему Першого уроку у 2015/2016 навчальному році, яка має відповідати принципам Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, що затверджена наказом МОН України від 16.06.2015 № 641

МОН України оприлюднило лист «Про тематику Першого уроку в 2015/2016 навчальному році» від 24.07.2015 №1/9-354.

Тема Першого уроку у 2015/2016 навчальному році має відповідати принципам Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, що затверджена наказом МОН України від 16.06.2015 № 641.

При обранні теми, підготовці і проведенні уроку доцільно звернути увагу на історію українського державотворення, розвитку та зміцнення держави, історії державних символів України, зазаначено у листі.

Це може бути урок-роздум про історичну долю, сьогоднення і переспективи України. Доречно буде також запросити на урок ветеранів і учасників російсько-української війни, волонтерів.

Для учнів початкової школи МОН України пропонує тему уроку «Чим може пишатися українець?». Під час уроку можна переглянути серію мультфільмів патріотичної спрямваності «Це — наше і це — твоє!» з  подальшим їх обговоренням.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Профільна середня освіта: державний стандарт

КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
1745

Спеціальні групи в ЗДО: як сформувати й організувати роботу

Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
97

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
4803

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді