Які завдання виконати, щоб реалізувати у закладі освіти Стратегію розвитку читання на період до 2032 року

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

КМУ видав розпорядження від 03.03.2023 № 190-р схвалити Стратегію розвитку читання на період до 2032 року «Читання як життєва стратегія» та визначив операційний план її реалізації на 2023—2025 роки.

Правила внутрішнього розпорядку: розділ про відповідальність

Мета Стратегії: формувати звички та потреби в читанні як обов’язкового компонента життєвої стратегії громадян, поліпшувати читацьку грамотність та сприяти розвитку людського потенціалу.

Стратегічні напрями:

  • І. Доступ до книги. Підтримка та розвиток книжкової екосистеми.
  • ІІ. Формування звички і потреби в читанні. Читання як тренд.

Заклади освіти мають допомогти досягти, зокрема, стратегічної цілі «Здобувачі освіти сприймають читання як невід’ємну складову освітньої практики протягом життя».

.

Які завдання виконати

1. Підвищувати обізнаність працівників закладів дошкільної освіти щодо способів залучення дітей дошкільного віку до проведення часу з книгою.

2. Придбати сучасну дитячу літературу в заклади дошкільної освіти.

3. Обладнати заклади дошкільної освіти мультимедійними пристроями та аудіокнигами, які допоможуть створити умови для формування навичок слухання та інтерпретації текстів у здобувачів дошкільної освіти.

4. Впроваджувати різні сучасні читацькі техніки в освітній процес на рівні загальної середньої освіти.

5. Популяризувати читання як чинник розвитку критичного мислення та інструменту досягнення успіху у навчанні та житті.

6. Забезпечити інтерактивізацію та гейміфікацію процесу читання для здобувачів загальної середньої освіти: впроваджувати інтерактивні методи та ігрові техніки читання в освітній процес.

7. Організовувати та проводити літературні конкурси.

8. Поширювати інформацію про читацькі тренди в різних вікових категоріях дітей і юнацтва серед педагогічних працівників і бібліотекарів.

9. Збирати, обробляти, узагальнювати, аналізувати інформацію щодо читання здобувачами освіти.

⇒ Заняття з розвитку мовлення в молодшій і середній групах

 

Джерело: Практика управління дошкільним закладом

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282465

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
60

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110428

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді