Методичні об’єднання музичних керівників

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Публікації тематичного числа журналу «Музичний керівник», які містять поради-підказки, алгоритми дій, планувальні таблиці, тести, сценарії інтерактивних ігор, допоможуть зробити багатоаспектну роботу методичного об’єднання не лише ефективною, а й цікавою

«Якщо ви маєте яблуко і я маю яблуко і ми обміняємося ними, то все одно матимемо по одному яблуку. Але якщо ви маєте ідею і я маю ідею і ми обміняємося цими ідеями, то зрештою матимемо вже по дві ідеї». Це блискуче спостереження Бернарда Шоу допомагає зрозуміти потенційну успішність співпраці однодумців. У педагогічній царині аналогом такої співпраці є діяльність методичних об’єднань.

Для семимильних кроків уперед методичному об’єднанню достатньо мати одного педагога-ходака, який здатен рухатися у семимильному вимірі. Він умотивує сімох, що пливуть за течією зі швидкістю «в одну милю». Однак просте колекціонування ідей, нехай і найпрогресивніших, — не панацея, воно не зрушить з місця особистісний творчий важіль у бік розвитку. Тому не жонглювання ефектними вигадками, далекими як зоряні світи, а втілення їх у практичну роботу — ось що має значення. Дізнатися про те, як багатоаспектну роботу методичного об’єднання можна зробити не лише ефективною, а й цікавою, допоможуть публікації тематичного числа журналу «Музичний керівник», які містять поради-підказки, алгоритми дій, планувальні таблиці, тести, сценарії інтерактивних ігор тощо.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
101

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282669

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді