Відтепер субвенція на підготовку робітничих кадрів може спрямовуватися не лише на здійснення заходів з оптимізації мережі професійно-технічних навчальних закладів, а й інших навчальних закладів державної та комунальної власності, які надають послуги з підготовки кваліфікованих робітників на умовах державного замовлення
Відповідно до постанови КМУ від 17.07.2015 № 490 субвенція на підготовку робітничих кадрів спрямовується на оплату поточних видатків професійно-технічних та інших навчальних закладів державної та комунальної власності, які надають послуги з підготовки кваліфікованих робітників на умовах державного замовлення.
Для того, щоб спрямувати субвенцію на підготовку робітничих кадрів на капітальні видатки таких навчальних закладів, потрібно забезпечити:
- у повному обсязі потребу у поточних видатках на бюджетний період за рахунок субвенції;
- відсутність простроченої бюджетної заборгованості за захищеними видатками навчальних закладів.
Окрім цього, субвенція може спрямовуватися на здійснення заходів з оптимізації мережі зазначених навчальних закладів (раніше — лише з оптимізації мережі професійно-технічних навчальних закладів).
Залишки коштів за субвенцією на кінець бюджетного періоду зберігатимуть на рахунках відповідних місцевих бюджетів і використовуватимуть у наступному бюджетному періоді з урахуванням цільового призначення субвенції (раніше на поточне утримання, крім заробітної плати) та на оновлення матеріально-технічної бази навчальних закладів.
Місцеві бюджети отримуватимуть освітню субвенцію двічі на місяць до 10 та 25 числа (а не як раніше — щодекади).
Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
З'ясуємо чинні положення щодо оплати праці педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень