Відтепер субвенція на підготовку робітничих кадрів може спрямовуватися не лише на здійснення заходів з оптимізації мережі професійно-технічних навчальних закладів, а й інших навчальних закладів державної та комунальної власності, які надають послуги з підготовки кваліфікованих робітників на умовах державного замовлення
Відповідно до постанови КМУ від 17.07.2015 № 490 субвенція на підготовку робітничих кадрів спрямовується на оплату поточних видатків професійно-технічних та інших навчальних закладів державної та комунальної власності, які надають послуги з підготовки кваліфікованих робітників на умовах державного замовлення.
Для того, щоб спрямувати субвенцію на підготовку робітничих кадрів на капітальні видатки таких навчальних закладів, потрібно забезпечити:
- у повному обсязі потребу у поточних видатках на бюджетний період за рахунок субвенції;
- відсутність простроченої бюджетної заборгованості за захищеними видатками навчальних закладів.
Окрім цього, субвенція може спрямовуватися на здійснення заходів з оптимізації мережі зазначених навчальних закладів (раніше — лише з оптимізації мережі професійно-технічних навчальних закладів).
Залишки коштів за субвенцією на кінець бюджетного періоду зберігатимуть на рахунках відповідних місцевих бюджетів і використовуватимуть у наступному бюджетному періоді з урахуванням цільового призначення субвенції (раніше на поточне утримання, крім заробітної плати) та на оновлення матеріально-технічної бази навчальних закладів.
Місцеві бюджети отримуватимуть освітню субвенцію двічі на місяць до 10 та 25 числа (а не як раніше — щодекади).
Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
Новий Державний стандарт дошкільної освіти набере чинності 1 вересня 2027 року. З’ясуємо, які ключові компетентності, освітні напрями та результати навчання за кожним напрямом він визначає
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) затверджено 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку, а також умови, за яких ці результати можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти
Музкерівник як режисер: секрети створення атмосферних свят. Які компоненти сценарію є традиційними, як правильно обрати репертуар для дошкільнят та персонажів свята, а також організувати підготовку до свята без стресу