Оцінювання педагога – це ефективний інструмент підвищення якості освіти

Про це сказав голова Державної служби якості освіти України Руслан Гурак під час візиту у Чернівці.
«Оцінювання професійної діяльності вчителя є ефективним інструментом у підвищенні якості освіти, мотивуючим педагога до постійного професійного самовдосконалення. Водночас існуюча система оцінювання вчителів в Україні потребує модернізації та системного підходу до визначення траєкторії професійного розвитку педагогів», – зазначив Руслан Гурак.
«Результати вивчення практичного досвіду у ході сертифікації показують, що у сертифікованих вчителів різниця між рівнем сформованості професійних компетентностей і державним стандартом становить близько 10 %, тоді як у педагогів, що не подолали пороговий бал сягає до 44%. Окрім того, предметно-методична, організаційно-аналітична та інноваційна професійні компетентності є компетентностями з найнижчим рівнем сформованості», – додав голова Держслужби.
Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
З'ясуємо чинні положення щодо оплати праці педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень