Існуюча система оцінювання вчителів потребує модернізації та системного підходу

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Оцінювання педагога – це ефективний інструмент підвищення якості освіти

Існуюча система оцінювання вчителів потребує модернізації та системного підходу

 

Про це сказав голова Державної служби якості освіти України Руслан Гурак під час візиту у Чернівці.

«Оцінювання професійної діяльності вчителя є ефективним інструментом у підвищенні якості освіти, мотивуючим педагога до постійного професійного самовдосконалення. Водночас існуюча система оцінювання вчителів в Україні потребує модернізації та системного підходу до визначення траєкторії професійного розвитку педагогів», – зазначив Руслан Гурак.

«Результати вивчення практичного досвіду у ході сертифікації показують, що у сертифікованих вчителів різниця між рівнем сформованості професійних компетентностей і державним стандартом становить близько 10 %, тоді як у педагогів, що не подолали пороговий бал сягає до 44%. Окрім того, предметно-методична, організаційно-аналітична та інноваційна професійні компетентності є компетентностями з найнижчим рівнем сформованості», – додав голова Держслужби.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53954

Які заходи до тижня права провести в закладі освіти

Мета тижня правової освіти — сприяти розвитку правової свідомості та відповідальності в учнів, що допоможе їм краще орієнтуватися в правових питаннях та готуватися до активної участі в суспільному житті.
53831

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
136

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді