Оцінювання педагога – це ефективний інструмент підвищення якості освіти
Про це сказав голова Державної служби якості освіти України Руслан Гурак під час візиту у Чернівці.
«Оцінювання професійної діяльності вчителя є ефективним інструментом у підвищенні якості освіти, мотивуючим педагога до постійного професійного самовдосконалення. Водночас існуюча система оцінювання вчителів в Україні потребує модернізації та системного підходу до визначення траєкторії професійного розвитку педагогів», – зазначив Руслан Гурак.
«Результати вивчення практичного досвіду у ході сертифікації показують, що у сертифікованих вчителів різниця між рівнем сформованості професійних компетентностей і державним стандартом становить близько 10 %, тоді як у педагогів, що не подолали пороговий бал сягає до 44%. Окрім того, предметно-методична, організаційно-аналітична та інноваційна професійні компетентності є компетентностями з найнижчим рівнем сформованості», – додав голова Держслужби.
2023 року КМУ схвалив Концепцію безпеки закладів освіти. Проаналізуємо, що передбачено нею та чого очікувати.
Переводите працівника на іншу посаду — дізнайтеся, як правильно оформити документацію
Портфоліо — це форма презентації педагогом свого педагогічного досвіду. Як створити й оформити портфоліо вихователя закладу дошкільної освіти? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу?
Ми підготували для вас зразок оформлення номенклатури справ закладу освіти, а також підказки і шпаргалки щодо вчасної та ефективної роботи з цим документом.
Державний стандарт дошкільної освіти — це Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція), затверджений 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку (6 (7) років), а також умови, за яких вони можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти.