МОН рекомендує створити такі класи для навчання дітей культури безпечної поведінки

Вимоги пожежної безпеки: чекліст Рекомендації затверджені Міністерством освіти і науки України.
Класи безпеки – це інтерактивні класи, які спеціально оснащені, що дозволяє забезпечити освітній процес та постійну активну взаємодію всіх його учасників.
Рекомендовано використовувати класні кімнати, у яких проведено сучасний ремонт та які не містять елементів радянської епохи, де можна розмістити до 30 осіб.
Приміщення має бути з необхідною кількість парт чи столів для проведення занять.
Оснащення класу безпеки здійснюється відповідно до Примірного переліку обладнання для облаштування класів безпеки у закладах освіти.
А для технічного оснащення в МОН рекомендують використовувати телевізори, відеопроєктори, екран для проєктора, акустичні системи, стенди, магнітні чи маркерні дошки, мобільний симулятор пожежної безпеки, вогнегасники, протигази та інше.
Класи безпеки можуть постійно доповлюватися новими предметами, змінюватись та постійно оновлюватись залежно від категорій здобувачів освіти, для яких проводяться заняття. Крім того, варто врахувати, що доступ до класів має бути і для осіб з особливими освітніми потребами.
З'ясуємо чинні положення щодо оплати праці педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів