До кіберполіції звернулися щодо виявлення та блокування негативного контенту

Сім небезпечних челенджів: ВРАХУЙТЕ НАЙВАЖЛИВІШЕ
Департамент освіти і науки Києва звернувся до кіберполіції з проханням вжити заходів із виявлення та блокування контенту, що може негативно впливати на емоційно-психологічний стан дітей чи пропагувати насильство та жорстокість.
⇒ Запобігання та протидія домашньому насильству: хто що робить
Про це повідомив заступник міського голови Києва Валентин Мондриївський на сторінці у Facebook.
«Ми звернулися з проханням до Головного управління Національної поліції в місті Києві взяти під особистий контроль проведення розслідувань за фактами нещасних випадків із дітьми, яких за останні два місяці сталося сім», - зауважив Валентин Мондриївський.
Також у проханні йдеться про посилення профілактичної роботи в місцях масового перебування підлітків та пошук можливостей блокувати небезпечну інформацію в кіберпросторі.
Коли дитина розв’язує складне завдання, старається, ви хочете похвалити її приємними словами, як-от «молодець», «чудово» тощо. Чи знаєте ви, що цього недостатньо для того, щоб коректно підтримати дитину та надихнути її розвиватися?
Мета Концепції безпеки закладів освіти – створити рівні, належні та безпечні умови здобуття освіти, організувати безпечний освітній простір в умовах війни. Концепція залишається актуальною, тож пригадайте основі її положення.
Процедура атестації педагогічних працівників триває ледь не увесь навчальний рік. Нелегко всі процеси тримати в голові — що й коли підготувати, виконати… Тож зібрали тут основне
Об’єктами уражень ворога часто стає цивільне населення. Убезпечити дітей у закладах освіти – найважливіше завдання педагогів. Що повинен робити кожен учасник освітнього процесу, хто керує цивільним захистом у закладі освіти і як організувати цей процес – читаймо далі
Освітній процес в українських закладах загальної середньої освіти завершується здебільшого влітку. Хто визначає тривалість навчального року та літніх канікул, коли літні канікули 2025 – з’ясуємо у статті
У Законі про освіту є інструмент боротьби з порушенням академічної доброчесності — стаття 42. Які є види, випадки та відповідальність за порушення академічної доброчесності — читайте у матеріалі.