До кіберполіції звернулися щодо виявлення та блокування негативного контенту

Сім небезпечних челенджів: ВРАХУЙТЕ НАЙВАЖЛИВІШЕ
Департамент освіти і науки Києва звернувся до кіберполіції з проханням вжити заходів із виявлення та блокування контенту, що може негативно впливати на емоційно-психологічний стан дітей чи пропагувати насильство та жорстокість.
⇒ Запобігання та протидія домашньому насильству: хто що робить
Про це повідомив заступник міського голови Києва Валентин Мондриївський на сторінці у Facebook.
«Ми звернулися з проханням до Головного управління Національної поліції в місті Києві взяти під особистий контроль проведення розслідувань за фактами нещасних випадків із дітьми, яких за останні два місяці сталося сім», - зауважив Валентин Мондриївський.
Також у проханні йдеться про посилення профілактичної роботи в місцях масового перебування підлітків та пошук можливостей блокувати небезпечну інформацію в кіберпросторі.
Коли дитина розв’язує складне завдання, старається, ви хочете похвалити її приємними словами, як-от «молодець», «чудово» тощо. Чи знаєте ви, що цього недостатньо для того, щоб коректно підтримати дитину та надихнути її розвиватися?
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця