УЦОЯО підтримує модель НМТ за типом 2+1

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

УЦОЯО повністю погоджується з презентованою МОН моделлю національного мультитесту

Модель НМТ 2+1

Трудові відносини в умовах воєнного стану: ГОЛОВНЕ

Український центр оцінювання якості освіти повністю погоджується з презентованою моделлю національного мультитесту, що була представлена Міністерством освіти та науки.

Таку інформацію зазначила заступниця директора УЦОЯО Тетяна Вакуленко під час презентації особливостей предметів НМТ, які є складовими тесту. 

Як вона зауважила, запропонована модель проведення НМТ була сформована на основі різних думок представників батьківської та освітянської спільноти.

«Це та модель, яка була узгоджена із комітетом Верховної Ради з питань освіти, науки, та інновацій, це та модель, яку пропонувало Міністерство освіти і науки, з якою повністю погоджується Український центр оцінювання якості освіти. І вона, власне, була скомунікована на основі різних думок представників батьківської та освітянської спільноти. Водночас, як наразі відомо, можливі зміни», — акцентувала представниця Українського центру оцінювання якості освіти.

Нагадаємо, що Міносвіти спільно з Українським центром оцінювання якості освіти 20 січня презентували модель проведення національного мультипредметного тесту, за результатами якого відбуватиметься конкурсний відбір вступників у заклади вищої освіти. 

Така модель передбачає включення до структури тесту двох обов’язкових предметів — української мови й математики, а також одного предмета на вибір учасника.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
259

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54176

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
738

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110992

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді