УЦОЯО підтримує модель НМТ за типом 2+1

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

УЦОЯО повністю погоджується з презентованою МОН моделлю національного мультитесту

Модель НМТ 2+1

Трудові відносини в умовах воєнного стану: ГОЛОВНЕ

Український центр оцінювання якості освіти повністю погоджується з презентованою моделлю національного мультитесту, що була представлена Міністерством освіти та науки.

Таку інформацію зазначила заступниця директора УЦОЯО Тетяна Вакуленко під час презентації особливостей предметів НМТ, які є складовими тесту. 

Як вона зауважила, запропонована модель проведення НМТ була сформована на основі різних думок представників батьківської та освітянської спільноти.

«Це та модель, яка була узгоджена із комітетом Верховної Ради з питань освіти, науки, та інновацій, це та модель, яку пропонувало Міністерство освіти і науки, з якою повністю погоджується Український центр оцінювання якості освіти. І вона, власне, була скомунікована на основі різних думок представників батьківської та освітянської спільноти. Водночас, як наразі відомо, можливі зміни», — акцентувала представниця Українського центру оцінювання якості освіти.

Нагадаємо, що Міносвіти спільно з Українським центром оцінювання якості освіти 20 січня презентували модель проведення національного мультипредметного тесту, за результатами якого відбуватиметься конкурсний відбір вступників у заклади вищої освіти. 

Така модель передбачає включення до структури тесту двох обов’язкових предметів — української мови й математики, а також одного предмета на вибір учасника.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
68

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110447

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11610

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17718

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді