Дорогі, редакція журналу «Практика управління закладом освіти» від номера до номера працює над тим, щоб він змінювався і в друкованому, і в електронному форматах — ставав кориснішим, вчаснішим, зручнішим і цікавішим.
ЧИТАТИ НОВИЙ НОМЕР
У журналі — рішення для безпомилкової роботи з урахуванням усіх змін і нововведень. З нового номера «Практики управління закладом освіти» дізнаєтеся:
А ще дізнаєтеся, як подолати осінню хандру: прості, але дієві поради психолога
Ознайомитеся з досвідом колег із Житомира, як вони в дитсадку створили безбар’єрне середовище. Дізнаєтеся, як досягли архітектурної доступності та які цікаві рішення використали, щоб облаштувати освітнє середовище
Щоб і надалі отримувати розвʼязки робочих ситуацій, залишайтеся з нами — оформте передплату на журнал в інтернет-магазині видавництва чи в редакції за номером 0 800 212 012.
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
Як убезпечити заклад освіти від помилок, які дозвільні документи мають бути наявні при введені в експлуатацію генератора – читаємо далі
За підсумками кожного засідання педради у загальноосвітніх та дошкільних закладах складають протокол. Збережіть собі цю публікацію
Атестація педагогів відбувається за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників. Згідно з ним засідання атестаційної комісії оформляються протоколом. Хто за нього відповідає, які дані він повинен містити, як скласти протокол засідання атестаційної комісії – читайте далі
Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті