Заклади освіти пройшли апробацію щодо самооцінювання якості

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Десять закарпатських закладів освіти завершили самооцінювання якості освітніх та управлінських процесів

Апробація самооцінювання шкілЯк працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

На Закарпатті успішно завершилася апробація самооцінювання якості освітніх та управлінських процесів у закладах загальної середньої освіти з використанням інформаційно-аналітичної системи «EvaluEd».

Наразі 10 шкіл успішно завершили самооцінювання за напрямом «Управлінські процеси закладу освіти».

Як поділилися керівники закладів освіти, які брали участь в апробації, складнощів у роботі з використанням ІАС «EvaluEd» не виникало. Зокрема вони зауважили:

  • заощадження часу, пов’язане з організацією процедури самооцінювання;
  • наявність потрібного інструментарію;
  • автоматичний розрахунок результатів за кожним критерієм;
  • проведення анкетування всіх стейкхолдерів через QR та PIN-коди;
  • можливість використати у підготовці презентаційних матеріалів за результатами самооцінювання узагальнені візуалізовані дані.

Проте негативний вплив на роботу системи здійснили тривалі та безсистемні перебої з енергопостачанням.

Самооцінювання — це процес вивчення й оцінювання ефективності функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти з метою вдосконалення освітніх та управлінських процесів закладу освіти.

Цей процес може здійснюватися відповідно до таких моделей:

  • щорічне комплексне самооцінювання (за всіма компонентами);
  • щорічне самооцінювання за певними напрямами освітньої діяльності, а також періодичне комплексне самооцінювання;
  • щорічне комплексне самооцінювання за окремими рівнями освіти, на яких заклад освіти провадить освітню діяльність (початкова, базова, профільна, середня освіта);
  • інша модель, визначена закладом освіти.

Окрім того, інформацію, яку отримують заклади освіти під час самооцінювання, може використовуватися з метою:

  • прийняття відповідних управлінських рішень для вдосконалення внутрішньої системи оцінювання якості освіти;
  • визначення пріоритетних напрямів удосконалення освітніх та управлінських процесів закладу освіти;
  • аналізу тенденцій в освітній діяльності закладу освіти та коригування його річного плану роботи та/або стратегії розвитку закладу;
  • аналізу динаміки оцінювання освітньої діяльності закладу освіти педагогічними працівниками, учнями, батьками.
додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Кваліфікаційні категорії педпрацівників та ступені освіти: як співвіднести під час атестації

З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
4652

Атестація вчителів у 2026 році: що? де? коли?

Процедура атестації педагогічних працівників триває ледь не увесь навчальний рік. Нелегко всі процеси тримати в голові — що й коли підготувати, виконати… Тож зібрали тут основне
99752

Санітарний регламент для шкіл: на що директору звернути увагу

Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти діє з 2021 року і замінив відповідний ДСанПіН. Порівняємо ці два документи, а також розглянемо внесені в Санітарний регламент зміни щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, аби ви врахували їх у роботі
22609

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді