Як працювати з трудовими книжками під час воєнного стану
На Закарпатті успішно завершилася апробація самооцінювання якості освітніх та управлінських процесів у закладах загальної середньої освіти з використанням інформаційно-аналітичної системи «EvaluEd».
Наразі 10 шкіл успішно завершили самооцінювання за напрямом «Управлінські процеси закладу освіти».
Як поділилися керівники закладів освіти, які брали участь в апробації, складнощів у роботі з використанням ІАС «EvaluEd» не виникало. Зокрема вони зауважили:
- заощадження часу, пов’язане з організацією процедури самооцінювання;
- наявність потрібного інструментарію;
- автоматичний розрахунок результатів за кожним критерієм;
- проведення анкетування всіх стейкхолдерів через QR та PIN-коди;
- можливість використати у підготовці презентаційних матеріалів за результатами самооцінювання узагальнені візуалізовані дані.
Проте негативний вплив на роботу системи здійснили тривалі та безсистемні перебої з енергопостачанням.
Заклад отримав гуманітарну допомогу— маєте провести її облік. Підказки експерта допоможуть без помилок оприбуткувати та списати отримані ноутбуки, парти та стільці, господарські товари тощо.
Самооцінювання — це процес вивчення й оцінювання ефективності функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти з метою вдосконалення освітніх та управлінських процесів закладу освіти.
Цей процес може здійснюватися відповідно до таких моделей:
- щорічне комплексне самооцінювання (за всіма компонентами);
- щорічне самооцінювання за певними напрямами освітньої діяльності, а також періодичне комплексне самооцінювання;
- щорічне комплексне самооцінювання за окремими рівнями освіти, на яких заклад освіти провадить освітню діяльність (початкова, базова, профільна, середня освіта);
- інша модель, визначена закладом освіти.
Окрім того, інформацію, яку отримують заклади освіти під час самооцінювання, може використовуватися з метою:
- прийняття відповідних управлінських рішень для вдосконалення внутрішньої системи оцінювання якості освіти;
- визначення пріоритетних напрямів удосконалення освітніх та управлінських процесів закладу освіти;
- аналізу тенденцій в освітній діяльності закладу освіти та коригування його річного плану роботи та/або стратегії розвитку закладу;
- аналізу динаміки оцінювання освітньої діяльності закладу освіти педагогічними працівниками, учнями, батьками.