Заклади освіти пройшли апробацію щодо самооцінювання якості

Десять закарпатських закладів освіти завершили самооцінювання якості освітніх та управлінських процесів

Апробація самооцінювання шкілЯк працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

На Закарпатті успішно завершилася апробація самооцінювання якості освітніх та управлінських процесів у закладах загальної середньої освіти з використанням інформаційно-аналітичної системи «EvaluEd».

Наразі 10 шкіл успішно завершили самооцінювання за напрямом «Управлінські процеси закладу освіти».

Як поділилися керівники закладів освіти, які брали участь в апробації, складнощів у роботі з використанням ІАС «EvaluEd» не виникало. Зокрема вони зауважили:

  • заощадження часу, пов’язане з організацією процедури самооцінювання;
  • наявність потрібного інструментарію;
  • автоматичний розрахунок результатів за кожним критерієм;
  • проведення анкетування всіх стейкхолдерів через QR та PIN-коди;
  • можливість використати у підготовці презентаційних матеріалів за результатами самооцінювання узагальнені візуалізовані дані.

Проте негативний вплив на роботу системи здійснили тривалі та безсистемні перебої з енергопостачанням.

Самооцінювання — це процес вивчення й оцінювання ефективності функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти з метою вдосконалення освітніх та управлінських процесів закладу освіти.

Цей процес може здійснюватися відповідно до таких моделей:

  • щорічне комплексне самооцінювання (за всіма компонентами);
  • щорічне самооцінювання за певними напрямами освітньої діяльності, а також періодичне комплексне самооцінювання;
  • щорічне комплексне самооцінювання за окремими рівнями освіти, на яких заклад освіти провадить освітню діяльність (початкова, базова, профільна, середня освіта);
  • інша модель, визначена закладом освіти.

Окрім того, інформацію, яку отримують заклади освіти під час самооцінювання, може використовуватися з метою:

  • прийняття відповідних управлінських рішень для вдосконалення внутрішньої системи оцінювання якості освіти;
  • визначення пріоритетних напрямів удосконалення освітніх та управлінських процесів закладу освіти;
  • аналізу тенденцій в освітній діяльності закладу освіти та коригування його річного плану роботи та/або стратегії розвитку закладу;
  • аналізу динаміки оцінювання освітньої діяльності закладу освіти педагогічними працівниками, учнями, батьками.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Аптечки у школі: як правильно укомплектувати та зберігати

Скористайтеся переліком медичних засобів у закладі освіти та дізнайтеся як правильно укомплектувати аптечку. Адже, як правило, діти схильні до травм і ніколи не знаєш в який момент потрібно буде надати допомогу. Важливо у такий момент мати все під рукою, зібране в одному місці.
42294

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді