Заклади освіти пройшли апробацію щодо самооцінювання якості

Десять закарпатських закладів освіти завершили самооцінювання якості освітніх та управлінських процесів

Апробація самооцінювання шкілЯк працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

На Закарпатті успішно завершилася апробація самооцінювання якості освітніх та управлінських процесів у закладах загальної середньої освіти з використанням інформаційно-аналітичної системи «EvaluEd».

Наразі 10 шкіл успішно завершили самооцінювання за напрямом «Управлінські процеси закладу освіти».

Як поділилися керівники закладів освіти, які брали участь в апробації, складнощів у роботі з використанням ІАС «EvaluEd» не виникало. Зокрема вони зауважили:

  • заощадження часу, пов’язане з організацією процедури самооцінювання;
  • наявність потрібного інструментарію;
  • автоматичний розрахунок результатів за кожним критерієм;
  • проведення анкетування всіх стейкхолдерів через QR та PIN-коди;
  • можливість використати у підготовці презентаційних матеріалів за результатами самооцінювання узагальнені візуалізовані дані.

Проте негативний вплив на роботу системи здійснили тривалі та безсистемні перебої з енергопостачанням.

Самооцінювання — це процес вивчення й оцінювання ефективності функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти з метою вдосконалення освітніх та управлінських процесів закладу освіти.

Цей процес може здійснюватися відповідно до таких моделей:

  • щорічне комплексне самооцінювання (за всіма компонентами);
  • щорічне самооцінювання за певними напрямами освітньої діяльності, а також періодичне комплексне самооцінювання;
  • щорічне комплексне самооцінювання за окремими рівнями освіти, на яких заклад освіти провадить освітню діяльність (початкова, базова, профільна, середня освіта);
  • інша модель, визначена закладом освіти.

Окрім того, інформацію, яку отримують заклади освіти під час самооцінювання, може використовуватися з метою:

  • прийняття відповідних управлінських рішень для вдосконалення внутрішньої системи оцінювання якості освіти;
  • визначення пріоритетних напрямів удосконалення освітніх та управлінських процесів закладу освіти;
  • аналізу тенденцій в освітній діяльності закладу освіти та коригування його річного плану роботи та/або стратегії розвитку закладу;
  • аналізу динаміки оцінювання освітньої діяльності закладу освіти педагогічними працівниками, учнями, батьками.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4920

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10331

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді