Пошкодженим закладам освіти нададуть кошти на відновлення

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Закладам вищої освіти, які постраждалим внаслідок атаки на столицю 31 грудня, виділять кошти на відновлення.

dity_viina_zhertvy_2022_Pedrada.jpeg

⇒ Дистанційне навчання: поради щодо вдосконалення

Таку інформацію повідомив міністр освіти Сергій Шкарлет під час виступу в ефірі телемарафону.

«Постраждало близько 10 факультетів, навчально-науковий інститут високих технологій, Інститут біології та медицини, лабораторні корпуси, фізико-математичний ліцей, студмістечко, спорткомплекс. Окрім цього, Національний університет біоресурсів і його гуртожитки. Під час обстрілів в інших районах постраждав транспортний університет, університет культури і мистецтв, університет дизайну, лінгвістичний університет, їхні гуртожитки», – зауважив міністр.

Він зазначив, що після атаки 10 жовтня відбулись певні законодавчі зміни щодо розподілу резервного фонду. З нього вже були виділені кошти на ліквідацію наслідків попередніх руйнувань споруд КНУ. Цього разу кошти знову планують виділити.

 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
25

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282606

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
166

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110536

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді