Закладам вищої освіти, які постраждалим внаслідок атаки на столицю 31 грудня, виділять кошти на відновлення.

⇒ Дистанційне навчання: поради щодо вдосконалення
Таку інформацію повідомив міністр освіти Сергій Шкарлет під час виступу в ефірі телемарафону.
«Постраждало близько 10 факультетів, навчально-науковий інститут високих технологій, Інститут біології та медицини, лабораторні корпуси, фізико-математичний ліцей, студмістечко, спорткомплекс. Окрім цього, Національний університет біоресурсів і його гуртожитки. Під час обстрілів в інших районах постраждав транспортний університет, університет культури і мистецтв, університет дизайну, лінгвістичний університет, їхні гуртожитки», – зауважив міністр.
Він зазначив, що після атаки 10 жовтня відбулись певні законодавчі зміни щодо розподілу резервного фонду. З нього вже були виділені кошти на ліквідацію наслідків попередніх руйнувань споруд КНУ. Цього разу кошти знову планують виділити.
Заклад отримав гуманітарну допомогу— маєте провести її облік. Підказки експерта допоможуть без помилок оприбуткувати та списати отримані ноутбуки, парти та стільці, господарські товари тощо.
Які допоміжні засоби для навчання дітей з особливими освітніми потребами мають бути в закладі освіти, за які кошти їх закупляти та як використовувати — читайте у статті
Підготовка до навчального року охоплює величезну кількість питань. Одне з основних — вибір освітньої програми, яка відповідатиме викликам сучасності, дасть змогу забезпечити гармонійний розвиток дошкільників та ще й, бажано, залучити до взаємодії батьків. Чи є така? Так, усім цим вимогам відповідає програма «Впевнений старт». Детальніше — у статті
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.