МОН розпочало декілька громадських обговорень щодо змін у сфері освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Почалося громадське обговорення щодо змін у процедурі надання грифів навчальній літературі; обладнання для спортивних приміщень; інноваційної діяльності в школі

hromadske_obgovorenya_zminy_2023_Pedrada.jpeg

Нові вимоги до медоглядів працівників ЗДО

У Міністерстві освіти та науки оголосили про початок громадського обговорення поправок до декількох документів.

Три актуальні теми, про які залучають громадськість до обговорення, надання пропозицій та зауважень:

  • нова редакція порядку надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам (оголошення; пошта для комунікації — [email protected]);
  • нова редакція типового переліку обладнання та інвентарю для фізкультурно-спортивних приміщень закладів освіти, які забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти (оголошення; пошта для комунікації — [email protected]);
  • нова редакція положення про порядок здійснення інноваційної діяльності у сфері освіти (оголошення; пошта для комунікації — [email protected]).

Окрім того, надіслати пропозиції щодо перших двох документів можна до 22 січня, про порядок здійснення інноваційної діяльності в освіті — до 16 січня 2023 року.

Також можна сформувати зауваження та пропозиції щодо всіх трьох питань і надіслати на пошту [email protected] (Олена Хоменко, державний експерт експертної групи з питань шкільної освіти директорату дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти).

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53956

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
208

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110618

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11655

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді