Як підключити безкоштовний сервіс електронних журналів та щоденників

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН розпочало активне поширення сервісу серед шкіл, що ще не мають їх у користуванні, на безкоштовній основі

Як підключити безкоштовний сервіс електронних журналів та щоденників

Електронний документообіг: ПЕРЕВАГИ

E-Journal є частиною модернізованої державної системи АІКОМ зі збору, зберігання та управління даними та створений у межах реалізації стратегії цифрової трансформації у сфері освіти.

«Розроблений функціонал модуля E-Journal сьогодні є об’єктивно компромісним з огляду на необхідність оперативного впровадження сучасних цифрових технологій в освітній процес у всіх школах країни. Ті школи, які сьогодні вже застосовують подібні комерційні продукти, за бажанням зможуть і надалі користуватись ними. Ми плануємо побудувати їх зв’язок із системою АІКОМ, де будуть акумулюватись дані, зокрема, про успішність навчання всіх учнів. Усі інші школи зможуть отримати безкоштовний доступ до електронних журналів і консультаційну підтримку щодо підключення сервісу та користування ним. Це лише перший крок до розширення функціональних можливостей системи АІКОМ, яка згодом стане потужним інструментом для аналізу освітніх даних та ухвалення відповідних управлінських рішень», – наголосив заступник Міністра освіти і науки України з питань цифровізації Артур Селецький.

Сервіс простий у користуванні та має дружній інтерфейс, через який організовано доступ до різних сторінок: дані про учнів, розклад уроків, списки відвідування, домашні завдання тощо. Інформація буде вноситись вчителями, а за допомогою логіна й пароля батьки та учні зможуть отримати доступ до неї.

Батьки зможуть бачити інформацію про присутність дитини на навчанні, рівень її успішності.

Як вести класні журнали, щоб заощадити час і нерви

Як підключити

Крок 1. Заклад освіти надсилає на електронну адресу ДНУ «Інститут освітньої аналітики» ([email protected]) запит щодо підключення з обов’язковим зазначенням наступної інформації:

  • регіон (область);
  • місто/ОТГ;
  • назва закладу освіти з вказанням його ID у системі ДІСО;
  • ЄДРПОУ закладу освіти;
  • ПІБ відповідальної особи (адміністратора);
  • електронна адреса відповідальної особи (адміністратора);
  • телефон відповідальної особи (адміністратора).

Крок 2. ДНУ «Інститут освітньої аналітики» розглядає звернення, створює в E-Journal адміністратора для даного ЗЗСО з відповідними правами доступу.

Крок 3. Система E-Journal автоматично генерує права доступу та надсилає запрошення на вказану електронну адресу адміністратора закладу освіти.

Крок 4. Відповідальна особа, отримавши права доступу, авторизується в системі й розпочинає роботу.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
212

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54130

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
696

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110909

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді