Концепція профорієнтації в НУШ

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Український інститут розвитку освіти пропонує для громадького обговорення проєкт концепції профорієнтації в НУШ

Концепція профорієнтації в НУШ

12 вимог Санітарного регламенту: ЩО ТРЕБА ЗНАТИ

Про це повідомили на сайті Інституту розвитку освіти.

У документі є підходи до профорієнтації у школі (у тому числі до її кадрового та ресурсного забезпечення), на місцевому рівні та на різних рівнях шкільної освіти.

«Запропоновано, зокрема, базову формулу цілісної професійної орієнтації в закладі освіти. Вона складається з 3-х елементів: наскрізна професійна орієнтація, окремий профорієнтаційний курс на рівні базової та старшої профільної освіти (наприклад, 8 та 10 класи), практика та волонтерство», - йдеться у повідомленні.

Концепція профорієнтації в НУШ
НІНА ОМЕЛЬЯНЕНКОшеф-редактор управлінських видань Експертус Освіта
Коли оформлювали документи про підвищення кваліфікації запитань виникало чимало? Ще й працівники приносять сертифікати про участь у вебінарах, семінарах, просять їх врахувати як підвищення кваліфікації? Як правильно оформити документи у 2021 році, щоб зробити все якісно. Пропоную маршрут із питань підвищення кваліфікації прокласти помісячно.

Пропозиції – до 25 січня 2021 року на [email protected].

Документ розроблено в межах співпраці Програми ЄС “EU4Skills” кращі навички для сучасної України та Українського інституту розвитку освіти.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
261

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54177

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
745

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
111002

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді