Не всі зруйновані школи в Україні варто відновлювати

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Міністерстві освіти розповіли, чи варто відновлювати всі зруйновані школи в Україні

Зруйновані школи в УкраїніЯк працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

Рф продовжує нищити заклади освіти України. Однак Міністерство освіти та науки нашої держави вже розробляє стратегію відбудови українських шкіл.

Нещодавно міністр освіти та науки Сергій Шкарлет під час візиту до Дніпра зазначив, що першочергово планують відновити заклади освіти, розташовані поза зоною активних бойових дій. При цьому озвучив думку щодо необхідності відбудови усіх навчальних закладів.

За його словами, ймовірно, не всі зруйновані окупантами навчальні заклади відбудовуватимуть. Адже, це може бути «неефективно».

Проте в освітньому відомстві опрацьовують стратегію створення мережі «великих опорних шкіл». Ця мережа міститиме власний парк шкільних автобусів для підвозу учнів.

«Я не говорю про тотальне скорочення шкіл. Можливо, деякі школи і не варто відновлювати, оскільки їхнє відновлення у плані витрат буде не таке вже й ефективне. Якщо зробити певну велику опорну школу, наповнити її викладачами, може, і не треба відновлювати», — наголосив керівник Міносвіти.

Окрім того, Сергій Шкарлет повідомив щодо планів створення на території таких навчальних закладів освітніх хабів. Вони поділятимуться на:

  • дошкільну освіту;
  • позашкільну освіту;
  • 1 — 4 класи.

Також він зауважив, що МОН розробляє стратегію за участі мережі опорних шкіл. Їх планують наповнити хорошими викладачами і необхідним обладнанням.

Варто зазначити, що закордонні донори, зокрема Європейський Союз, виділили Україні 100 мільйонів євро на відбудову зруйнованих шкіл. Кошти розподілять на два транші: 34 й 66 мільйонів євро. Перш за все відновлять заклади освіти, розташовані поза зоною активних бойових дій.

Як розповів міністр освіти, наступного року заплановано спрямувати 1 мільярд гривень державної допомоги на шкільні автобуси. Також — 1,5 мільярда на безпеку в школах, зокрема на облаштування сховищ.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
102

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110478

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11612

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17720

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді