Затверджено порядок надання грошової допомоги випускникам педагогічних вишів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Випускники педагогічних ВНЗ, які закінчили навчання у 2015 році та уклали трирічні договори про роботу, зможуть отримати грошову допомогу

МОН України оприлюднило наказ «Про затвердження Порядку надання одноразової адресної грошової допомоги деяким категоріям випускників вищих навчальних закладів у 2015 році» від 11.06.15 № 616 (далі — наказ № 616).

Відповідно до Порядку надання одноразової адресної грошової допомоги деяким категоріям випускників вищих навчальних закладів у 2015 році (далі — Порядок), затвердженого наказом № 616, грошову допомогу виплачуватимуть випускникам вищих навчальних закладів, які у 2014/2015 навчальному році здобули освіту за напрямами і спеціальностями педагогічного профілю та уклали договір на строк не менш як три роки на посадах педпрацівників у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах.

Окрім того, у Порядку зазначено, що допомога надається випускникам денної форми навчання, які навчались за державним замовленням у ВНЗ державної та комунальної форм власності незалежно від підпорядкування.

Розмір допомоги становить п’ять мінімальних зарплат.

Для отримання грошової допомоги випускники мають до 10 жовтня 2015 року подати такі документи:

  • заяву про надання допомоги
  • копію трудової книжки
  • копію договору про роботу на посаді педагогічного працівника.

Виплати здійснюватимуть вищі навчальні заклади до кінця поточного року.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282521

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
80

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110468

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді