Ядерний вибух: алгоритм для батьків

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Алгоритм дій під час ядерного вибуху

Yadernui_udar_2022_Pedrada.jpg

Стратегії успішної комунікації керівника

Державний науково-технічний центр з ядерної та радіаційної безпеки надав рекомендації батькам щодо їхніх дій, якщо дитина перебуває у закладі освіти на момент ядерного вибуху.

У Центрі зазначили, що ядерний удар по Україні вважається малоймовірним, а головна мета цих погроз — налякати українців та світ та змусити нас йти на поступки, а наших партнерів – послабити підтримку України.

Якщо дитина під час ядерного вибуху перебуває у школі або садочку

  • Якщо школа або садок в пʼятихвилинному доступі від дому, не потрібно виходити з укриття і забирати дитину. Згідно з нормами безпеки приміщення для укриття мають загерметизувати зсередини, аби туди не потрапляли шкідливі речовини ззовні
  • батькам рекомендують скласти тривожний рюкзак для своєї дитини, у якому мають бути пляшка води, поживні батончики чи снеки в герметичних пакуваннях, нотатка від батьків, у якій вказано ПІБ дитини, контактні дані батьків та ближніх родичів
  • дитині бажано мати при собі телефон (за можливості), зарядний пристрій і павербанк, індивідуальний набір необхідних ліків, респіратори (запас на кілька днів), комплект змінної білизни та одягу, улюблена іграшка або річ
  • щоб не навантажувати дитину важкими речами щоразу, коли вона йде до школи чи садочка, домовтесь з адміністрацією або вчителем (вихователем), щоб ці речі зберігались у закладі, але у швидкому доступі, аби їх можна було швидко брати під час тривоги.
додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282563

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
127

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110497

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді