Під час спуску до укриття учні братимуть наплічники, у яких мають бути необхідні речі

Стратегії успішної комунікації керівника
Учні закладів освіти, які працюватимуть офлайн, під час можливої евакуації чи спуску до укриття братимуть із собою наплічники, у яких мають бути необхідні речі.
Таку інформацію зазначили на сторінці патрульної поліції щодо переліку речей, що мають бути поруч зі школярем під час перебування в укритті.
Відповідно до рекомендації для батьків, у тривожному наплічнику мають бути:
- пляшка чистої води;
- поживні батончики, снеки;
- нотатка від батьків, у якій вказано ПІБ дитини, контактні дані батьків та ближніх родичів (імена, телефони, адреси);
- телефон (за можливості), зарядний пристрій і павербанк;
- індивідуальний набір необхідних ліків (запас на кілька днів);
- комплект змінної білизни та одягу;
- улюблена іграшка або річ.
Окрім того, інші необхідні предмети, такі як їжа, вода, засоби гігієни, ковдри, ліхтарики, універсальна аптечка тощо, має підготувати заклад освіти самостійно.
«Важливо не перевантажувати наплічник школяра та зберігати у школі те, що дозволяє адміністрація», — наголосили у патрульній поліції.
Нові умови і обставини диктують новий підхід до розвитку економіки, яка, у свою чергу, мотивує до пошуку інших форм і методів управління у галузях, на яких вона базується. Зокрема, це стосується і освіти. З цією метою в Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін ми маємо бути готові – далі у статті
Навчальний рік 2025/2026 стартує 1 вересня. Як визначають структуру навчального року та що варто врахувати в умовах війни?
Які допоміжні засоби для навчання дітей з особливими освітніми потребами мають бути в закладі освіти, за які кошти їх закупляти та як використовувати — читайте у статті
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.