Вчителі мають провести діагностику рівня знань учнів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Спосіб діагностування залишкових результатів навчання педагоги обиратимуть самостійно

Діагностика рівня знань учнів15 годин підвищення кваліфікації: як виконати

На початку навчання учителі мають виявити рівень оволодіння учнями програмним матеріалом за минулий рік.

Таку інформацію зазначили в рекомендаціях Міносвіти щодо організації освітнього процесу в закладах освіти.

Відповідно до змісту документа, учителям варто виявити рівень опанування учнями навчального матеріалу, яким діти оволодівали в умовах воєнного часу самостійно або дистанційно.

«Це дозволить з’ясувати навченість учнів, їхню готовність до засвоєння нового змісту, а також допоможе визначити оптимальні умови для планування й організації подальшого освітнього процесу», — зауважують у Міністерстві освіти та науки.

Окрім того, педагогічні робітники мають визначити необхідність організації традиційного повторення вивченого матеріалу за минулий рік та запровадити «коригуюче навчання».

В освітньому відомстві підкреслюють, що в календарно-тематичному плануванні необхідно визначити достатню кількість навчального часу для повторення і проведення діагностування результатів навчання за попередній рік.

«Спосіб діагностування залишкових результатів навчання вчитель обирає самостійно. Результати діагностування не підлягають обліку і не враховуються під час оцінювання за перший семестр», — акцентують у МОН України.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Яким буде НМТ—2026

Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
1056

Як впровадити інклюзію в закладі освіти

Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
5714

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді