Окремий тест з української мови жодним чином не зменшує значущості вивчення української літератури здобувачами освіти – коментує Український центр оцінювання якості освіти
«Таке рішення в жодному разі не зменшує значущості вивчення української літератури здобувачами освіти. Опанування української мови неможливе без глибокого прочитання й аналізу творів з української літератури, і це є основним завданням закладів освіти. Саме вони мають сприяти зацікавленню молоді творами вітчизняних авторів, формувати громадянський світогляд здобувачів освіти, створювати передумови для реалізації активної життєвої позиції школярів», – зауважили в УЦОЯО.
Посадові інструкції: які зміни внести
Розроблений тест з української мови передбачає демонстрацію важливих компетентностей, які формуються лише на заняттях з української і зарубіжної літератури.
«Позиція і Міністерства освіти і науки України, і Українського центру полягає в тому, що формуванню свідомої, патріотичної, всебічно розвиненої особистості сприяють усі навчальні предмети, а комплексний зміст освіти створює умови для цього. Запропонована модель ЗНО не зумовлює звуження змісту викладання навчальних дисциплін у школі, натомість має на меті забезпечення кращого відбору до закладів вищої освіти», – відзначають в УЦОЯО.
Кілька прикмет: створює безпечний і комфортний освітній простір у закладі, реалізує власні уявлення про виховання, навчання і розвиток, забезпечує умови для самореалізації дітей та педагогів.
Нагадаємо, раніше Уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь закликав підписати відкрите звернення до прем’єр-міністра України
щодо збереження ЗНО з української літератури для всіх.
Об’єктами уражень ворога часто стає цивільне населення. Убезпечити дітей у закладах освіти – найважливіше завдання педагогів. Що повинен робити кожен учасник освітнього процесу, хто керує цивільним захистом у закладі освіти і як організувати цей процес – читаймо далі
Освітній процес в українських закладах загальної середньої освіти завершується здебільшого влітку. Хто визначає тривалість навчального року та літніх канікул, коли літні канікули 2025 – з’ясуємо у статті
У Законі про освіту є інструмент боротьби з порушенням академічної доброчесності — стаття 42. Які є види, випадки та відповідальність за порушення академічної доброчесності — читайте у матеріалі.
За підсумками кожного засідання педради у загальноосвітніх та дошкільних закладах складають протокол. Збережіть собі цю публікацію
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини