Про це сказала екс-міністр освіти і науки Лілія Гриневич під час презентації аналітичної записки «Організація освітнього процесу в школах в умовах карантину»
Як відкрити школу восени: ДОСВІД БРИТАНІЇ

Вона зауважила, що чинна нормативно-правова база не містить норм щодо поділу учнів на групи в умовах карантину, через що Міністерство освіти і науки вже до 1 вересня повинно вирішити це питання і надати школам відповідні рекомендації.
Мати гарну репутацію сьогодні важливо не лише для людини, а й для організації. Необхідність організовано управляти корпоративною репутацією з’явилася і в керівників закладів освіти різних видів та форм власності.
«Сьогодні чинна нормативно-правова база каже, що кількість дітей у класі не повинна перевищувати дозволену Законом, а Закон обмежує наповнюваність класів 30-ма учнями. Ми прекрасно розуміємо, що дуже важко буде дотримуватись соціальної дистанції між дітьми, коли 30 дітей сидить в класному приміщенні. Але є навіть гірша ситуація, яка полягає в тому, що у великих містах, зокрема у Києві та інших, класи в багатьох школах переповнені. І у нас є класи по 35 і навіть 40 учнів. І на жаль, ми не знаходимо у нормативно-правовій базі підходів про те, як ділити ці класи, що з ними робити», - зазначила Гриневич.
Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook
Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
В Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін маємо бути готові — далі у статті
У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію вчителів. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів, а також коли проходить кожен етап сертифікації
Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини