Проєкт порядку підготовки та допуску до освітньої діяльності в системі освіти пластових виховників та скаутлідерів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН пропонує до громадського обговорення проєкт Порядку підготовки та допуску до освітньої діяльності в системі освіти пластових виховників та скаутлідерів за пластовою, скаутською освітньою програмою

Проєкт наказу «Про завтердження Порядку підготовки та допуску до освітньої діяльності в системі освіти пластових виховників та скаутлідерів за пластовою, скаутською освітньою (навчальною) програмою чи пластовим або скаутським методом» розроблено з метою реалізації засад державної політики щодо сприяння розвитку пластового, скаутського руху.

Як зібрати кошти у закладі: 20 цікавих ідей

Проєкт передбачає, що допуск до освітньої діяльності пластових виховників, скаутлідерів здійснюється шляхом вручення пластовому виховнику, скаутлідеру сертифікату про проходження підготовки у пластовому, скаутському громадському об’єднанні за встановленою формою.

Проєкт моє на меті сприяти підвищенню якості позашкільної освіти.

Зауваження та пропозиції – до 8 серпня 2020 року на електронну пошту [email protected].

Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
209

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54128

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
693

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110902

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді