Проєкт наказу щодо внесення змін до критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН пропонує для громадського обговорення проєкт наказу «Про внесення змін до Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти»

Як навести лад у документації: чек-лісти

Зміни стосуються критеріїв оцінювання результатів навчання учнів початкових класів НУШ, які навчаються за новим Державним стандартом початкової освіти (2018).

В документі зазначається, що:

  • у першому та другому класах застосовується вербальна характеристика особистих досягнень та результатів навчання учнів;
  • у третьому та четвертому класах, першому семестрі п’ятого класу Нової української школи (далі – НУШ) підсумкове оцінювання здійснюється за рівневою шкалою.

Документ містить також окремі положення щодо оцінювання результатів навчання учнів з особливими освітніми потребами.

Зауваження та пропозиції – до 24.07.2020 на адресу [email protected].

Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
259

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54177

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
744

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
111002

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді