Нову систему оплати праці педпрацівників вводитимуть поступово

Механізм сертифікації полягатиме у перевірці учителя на знання предмета, якого він викладає. За її результатами присуджуватиметься відповідна категорія та змінюватиметься оплата праці педагога

Першочерговим завданням проекту Закону «Про освіту» є опис нової структури системи освіти та нової моделі управління. На цьому наголосила перший заступник Міністра освіти і науки Інни Совсун під час громадського обговорення законопроекту.

За її словами, у проекті Закону прописано створення системи оцінювання шкільної освіти, що сприятиме забезпеченню рівного доступу до якісної освіти для всіх дітей. Зокрема, передбачено залучення батьківських комітетів до оцінювання якості.

 «У випадку невідповідності школи критеріям та державним стандартам якості, орган управління, отримавши незалежний звіт комісії, прийматиме рішення про зміну керівництва такої школи», - зазначила І. Совсун.

Однією з ключових змін в освіті є впровадження дванадцятирічної системи середньої освіти, що  дасть змогу учням зробити акцент на профільному навчанні у старших класах.

Також Інна Совсу нагадала про створення механізму сертифікації учителів. Головною складовою сертифікації буде перевірка учителя на знання предмету, який він викладає. За її результатами педагог отримуватиме відповідну категорію.

Також сертифікація сприятиме підвищенню оплати праці педагогічних працівників. Під час обговорення було запропоновано вводити нову систему оплати праці поступово, залишивши на перехідний період старий механізм атестації.

Під час обговорення законопроектубуло запропоновано прописати тексті Закону пропозицію про створення у закладах вищої та професійно-технічної освіти так званих «проектних офісів», покликаних спростити академічні виїзди за кордон викладачів і студентів, збільшити заробітну плату викладачів, поглибити інтеграцію між навчальними закладами та забезпечити студентам проходження реальної практики.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Методика проведення інтегрованого уроку в школі

Головна мета інтегрованого уроку — формування цілісної картини світу й підвищення пізнавального інтересу учнів. З'ясуємо особливості підготовки та проведення інтегрованого уроку.
35966

Адаптація п’ятикласників до навчання у школі

Матеріал статті ви зможете використати: при підготовці до виступу на батьківських зборах як класний керівник чи психолог; у консультаціях батьків з питань адаптації учнів 5 класу до навчання в базовій (основній) школі; для самоосвіти як вчитель.
110064

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань.
45733

Нетрадиційні техніки малювання для дошкільників

Нетрадиційні техніки малювання в дитячому садку для дошкільників: презентація, зразки, алгоритми. Які образотворчі техніки посильні для дітей у молодшій, середній та старшій групах
31843

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді