Нову систему оплати праці педпрацівників вводитимуть поступово

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Механізм сертифікації полягатиме у перевірці учителя на знання предмета, якого він викладає. За її результатами присуджуватиметься відповідна категорія та змінюватиметься оплата праці педагога

Першочерговим завданням проекту Закону «Про освіту» є опис нової структури системи освіти та нової моделі управління. На цьому наголосила перший заступник Міністра освіти і науки Інни Совсун під час громадського обговорення законопроекту.

За її словами, у проекті Закону прописано створення системи оцінювання шкільної освіти, що сприятиме забезпеченню рівного доступу до якісної освіти для всіх дітей. Зокрема, передбачено залучення батьківських комітетів до оцінювання якості.

 «У випадку невідповідності школи критеріям та державним стандартам якості, орган управління, отримавши незалежний звіт комісії, прийматиме рішення про зміну керівництва такої школи», - зазначила І. Совсун.

Однією з ключових змін в освіті є впровадження дванадцятирічної системи середньої освіти, що  дасть змогу учням зробити акцент на профільному навчанні у старших класах.

Також Інна Совсу нагадала про створення механізму сертифікації учителів. Головною складовою сертифікації буде перевірка учителя на знання предмету, який він викладає. За її результатами педагог отримуватиме відповідну категорію.

Також сертифікація сприятиме підвищенню оплати праці педагогічних працівників. Під час обговорення було запропоновано вводити нову систему оплати праці поступово, залишивши на перехідний період старий механізм атестації.

Під час обговорення законопроектубуло запропоновано прописати тексті Закону пропозицію про створення у закладах вищої та професійно-технічної освіти так званих «проектних офісів», покликаних спростити академічні виїзди за кордон викладачів і студентів, збільшити заробітну плату викладачів, поглибити інтеграцію між навчальними закладами та забезпечити студентам проходження реальної практики.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110401

Протокол засідання атестаційної комісії: оформити правильно

Атестація педагогів відбувається за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників. Згідно з ним засідання атестаційної комісії оформляються протоколом. Хто за нього відповідає, які дані він повинен містити, як скласти протокол засідання атестаційної комісії – читайте далі
47521

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11600

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді