У Київському Палаці дітей та юнацтва 17 березня на виставці «Сучасні заклади освіти — 2016» талановиті майстрині Вінницької області проведуть майстер-класи, де дітей, учнів, студентів і дорослих навчать виготовляти пташку-мотанку, різноманітні м’які іграшки та інші рукотворні забавки
У Київському Палаці дітей та юнацтва (станція метро «Арсенальна») 17 березня на виставці «Сучасні заклади освіти — 2016» біля стенду ОСВІТА ВІННИЧЧИНИ (№ 124, другий поверх) за участю талановитих майстринь Вінницької області відбудуться майстер-класи, де дітей, учнів, студентів і дорослих навчать, як власноруч виготовити пташку-мотанку, різноманітні м’які іграшки та інші рукотворні забавки.
Графік проведення майстер-класів:
- з 10:00 до 12:00 — «Пташка-мотанка», «Різьблення з кольоровим розписом», «Шкіропластика», «М’яка іграшка»
- з 12:00 до 14:00 — «Тільдоманія», «Плетіння шамбали», «Гільйошування»
- з 14:00 до 16:00 — «Канзаши», «Вишивка бісером», Техніка «Скраббукінг»
Запрошуємо до участі в майстер-класах!
Виставка працюватиме у Київському Палаці дітей та юнацтва (м. Київ, вул. І. Мазепи, 13, станція метро «Арсенальна»):
17-18 березня — з 10:00 по 18:00;
19 березня — з 10:00 по 16:00.
Вхід вільний
Детальніше про проведення майстер-класів можна дізнатися в Оргкомітеті:
Тел./факс: 0 44 498 42 04, 498 42 05, 0 67 656 51 89
http://vsosvita.com.ua/
Як фіксувати поточне оцінювання, виводити та корегувати семестрову і річну оцінки за вимогами НУШ: розʼяснення від МОН у статті
Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів МОН затвердило у серпні 2025-го. Уточнюємо функції, види, рівні, критерії та правила оцінювання учнів
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти