Мінсоцполітики України планує надати громадянам України віком від 6 років, які потребують особливої уваги та підтримки, можливість безоплатного оздоровлення в Італії
Кабінет Міністрів своїм розпорядженням «Про підписання Угоди між Кабінетом Міністрів України та Урядом Італійської Республіки щодо програм солідарності з тимчасового прийому дітей з України» схвалив проект зазначеної Угоди та уповноважив Міністра соціальної політики Павла РОЗЕНКА на її підписання.
Основною метою Угоди є поліпшення здоров'я дітей, які постраждали від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, а також тих, хто перебуває у несприятливих соціальних умовах і має проблеми зі здоров’ям.
Після завершення усіх внутрішньодержавних процедур, необхідних для набрання Угодою чинності в Україні, Кабінет Міністрів України разом із Урядом Італійської Республіки розпочнуть реалізацію програми солідарності з тимчасового прийому італійськими установами, асоціаціями та сім’ями на безоплатній основі дітей — громадян України віком від 6 років, які потребують особливої уваги та підтримки.
Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
Скористайтеся ідеями, щоб свято Нового року було сучасним і цікавим. Скачайте сценарії новорічного свята для дітей дошкільного віку
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця