Мінсоцполітики України планує надати громадянам України віком від 6 років, які потребують особливої уваги та підтримки, можливість безоплатного оздоровлення в Італії
Кабінет Міністрів своїм розпорядженням «Про підписання Угоди між Кабінетом Міністрів України та Урядом Італійської Республіки щодо програм солідарності з тимчасового прийому дітей з України» схвалив проект зазначеної Угоди та уповноважив Міністра соціальної політики Павла РОЗЕНКА на її підписання.
Основною метою Угоди є поліпшення здоров'я дітей, які постраждали від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, а також тих, хто перебуває у несприятливих соціальних умовах і має проблеми зі здоров’ям.
Після завершення усіх внутрішньодержавних процедур, необхідних для набрання Угодою чинності в Україні, Кабінет Міністрів України разом із Урядом Італійської Республіки розпочнуть реалізацію програми солідарності з тимчасового прийому італійськими установами, асоціаціями та сім’ями на безоплатній основі дітей — громадян України віком від 6 років, які потребують особливої уваги та підтримки.
Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками
Щоденні навчальні заняття першокласників потребують напруженої розумової праці, активізації уваги і зосередження. Все це впливає на емоційний стан школярів. Скористайтеся інформацією та методиками, що допоможуть з'ясувати стан адаптації першокласників та допомогти їм швидко адаптуватися до умов навчання
З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
Атестаційні комісії якого рівня проводять атестацію практичних психологів і соціальних педагогів, де вони мають бути утворені? Які кваліфікаційні категорії та педагогічні звання можна присвоювати?