Із 1 вересня в навчальних закладах на радіоактивно забруднених територіях забезпечується безоплатне гаряче харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи
Мінсоцполітики повідомило, що з 1 вересня в навчальних закладах на радіоактивно забруднених територіях Київської, Рівненської, Чернігівської і Чернівецької областей забезпечується безоплатне гаряче харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Також договори на організацію безоплатного харчування потерпілих дітей буде укладено у Волинській і Житомирській областях.
Водночас у Сумській і Черкаській областях ухвалено рішення про виплату компенсацій батькам потерпілих дітей до кінця поточного року.
Щомісячна грошова компенсація для дітей різного віку має такі розміри:
- дітям від 6 до 10 років — 180 грн.;
- дітям від 11 до 14 років — 185 грн.;
- дітям від 15 до 18 років — 190 грн. на місяць пропорційно до кількості навчальних днів.
Для її отримання батькам потерпілих дітей необхідно звернутися до органів соціального захисту населення райдержадміністрацій (за місцем реєстрації) з відповідною заявою і довідкою з навчального закладу.
Підготовка до навчального року охоплює величезну кількість питань. Одне з основних — вибір освітньої програми, яка відповідатиме викликам сучасності, дасть змогу забезпечити гармонійний розвиток дошкільників та ще й, бажано, залучити до взаємодії батьків. Чи є така? Так, усім цим вимогам відповідає програма «Впевнений старт». Детальніше — у статті
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків