22 листопада 2019 року Ганна Новосад зустрілася з керівником групи підтримки України в Єврокомісії Петером Вагнером
Під час зустрічі обговорили пріоритети роботи МОН та можливу допомогу Єврокомісії у запланованих освітніх реформах.
Як сформувати систему забезпечення якості освіти
Крім того, Міністерка зазначила потреби дошкільної та шкільної реформ.
«У дошкільній освіті ми маємо 2 виклики – доступ та якість освіти. У шкільній освіті ми розпочинаємо підготовку до реформи в базовій школі. Ми переконані, що якість освіти напряму пов‘язана з можливостями вчителів. Якщо у початковій школі ми маємо партнерів, які з нами працюють, то у базовій – це лише Вергеланд Центр. Для нас важливо, щоб співпраця у сфері підвищення можливостей професійного розвитку педагогів лишалася у полі нашої співпраці», – наголосила Міністр.
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.
Скачайте посадові інструкції педагогічних працівників школи
Вам у поміч матеріали, щоб укласти посадову інструкцію вихователя групи подовженого дня. Скачайте її зразок у форматі Word та доповніть з огляду на специфіку діяльності школи
Групи продовженого дня допомагають дітям успішно навчатися та розвиватися, а також полегшують життя їхнім батькам. Оглянемо алгоритм утворення та функціонування ГПД у закладах загальної середньої освіти. Також уточнимо особливості діяльності інклюзивних ГПД