Ганна Новосад презентувала Український інститут розвитку освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Під час Форуму учасників пілотного експерименту НУШ "Агенти змін" Ганна Новосад презентувала Новий інститут розвитку освіти

Український інститут розвитку освіти буде впроваджувати реформу «Нова українська школа» і з часом замінить Інститут модернізації змісту освіти.

«Має бути сильна інституційна спроможність держави впроваджувати реформу. І такою інституцію мав би бути Інститут модернізації змісту освіти - але, на жаль, він таким не є. І міністерство теж не завжди справляється», - зазначила Ганна Новосад.

Дотримайтеся законодавства у сфері загальної середньої освіти

Завдання інституту – безпосередньо впроваджувати НУШ, розвивати та створювати усі необхідні для цього компоненти. Новостворений інститут уже має свою штатну структуру та керівника.

Типові освітні програми НУШ

«Це Вадим Карандій, якого я призначила своїм наказом. Надзвичайно фахова людина, до цього він працював керівником УЦОЯО, заступником міністра. Принципова, ціннісна людина, що найважливіше. Завданням пана Вадима буде розбудувати таку установу, яка готова буде впроваджувати НУШ відповідно до її філософії, не влізати в бюрократію. Взагалі-то бюрократія в нейтральних термінах – дуже нормальне слово. Але у нас воно дуже часто набуває іншого сенсу. Це перше. А з часом також ця установа візьме на себе підручники», - зауважила міністр.

Український інститут розвитку освіти

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
272

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54187

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
749

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
111028

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді