Дослідження процесу запровадження Концепції НУШ

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Проведено загальнодержавне дослідження процесу запровадження Концепції Нової української школи в закладах загальної середньої освіти

Респондентами дослідження стали вчителі початкової школи та батьки учнів, які навчалися в 1 класі. Дослідження проводилося за допомогою онлайн опитування у Google Forms.

STEM-підхід: приклади для роботи

За результатами дослідження, майже три чверті анкетованих вчителів відзначають важливість інституції тренерів для розуміння специфіки реформи НУШ.

«Майже 70% батьків зазначили, що дітям подобалося ходити до школи, бо їм подобалася вчителька/подобався вчитель; дві третини батьків, що у дитини в класі з’явилися друзі».

Дослідження НУШ

Більшість батьків оцінили навчальні досягнення своєї дитини як «дуже добре» і «досить добре».

Серед найбільш гострих проблем у школі, 12,2 % батьків учнів називають забезпечення підручниками, а 9,4 % – забезпечення розвивальними ігровими комплектами. Найменш гострою проблемою серед опитаних вважається урахування позиції батьків у вирішенні шкільних питань.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вибір підручників: що потрібно знати керівництву школи та вчителям

Вибір підручників є одним з важливих елементів для забезпечення якості освіти учнів. Які навчальні матеріали та завдання обрати, найкраще знають вчителі. Тому саме вчителів долучають до участі в конкурсному відборі підручників. Який порядок вибору підручників, які результати цього вибору в 2024/2025 навчальному році – далі у статті
101

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді