Респондентами дослідження стали вчителі початкової школи та батьки учнів, які навчалися в 1 класі. Дослідження проводилося за допомогою онлайн опитування у Google Forms.
STEM-підхід: приклади для роботи
За результатами дослідження, майже три чверті анкетованих вчителів відзначають важливість інституції тренерів для розуміння специфіки реформи НУШ.
«Майже 70% батьків зазначили, що дітям подобалося ходити до школи, бо їм подобалася вчителька/подобався вчитель; дві третини батьків, що у дитини в класі з’явилися друзі».
Більшість батьків оцінили навчальні досягнення своєї дитини як «дуже добре» і «досить добре».
Серед найбільш гострих проблем у школі, 12,2 % батьків учнів називають забезпечення підручниками, а 9,4 % – забезпечення розвивальними ігровими комплектами. Найменш гострою проблемою серед опитаних вважається урахування позиції батьків у вирішенні шкільних питань.