МОН не підтримує правки партії “Голос” до законопроєкту “Про повну загальну середню освіту” щодо запровадження 40-годинного робочого тижня для вчителів
"Сьогодні під Верховною Радою України планується акція протесту освітян. Причина — правка партії "Голос" до законопроєкту "Про повну загальну середню освіту", яка передбачає впровадження 40-годинного робочого дня для педагогів. Я б хотіла звернутися до наших освітян і запевнити, що Міністерство категорично не підтримуватиме таких новацій. Очевидно, що наразі ця правка є погано пропрацьованою і не дає відповідей на запитання, як саме будуть захищені вчителі за функціонування такої системи, як ці години будуть обліковуватись тощо. Наша ціль, щоб новий Закон "Про повну загальну середню освіту" створив більше можливостей та інструментів для успішної роботи вчителів, а не додатково зарегулював їхню працю", — відзначила Ганна Новосад.
Роз'яснення МОН щодо форм здобуття освіти
Крім того, в МОН вважають доцільним зменшити кількість надбавок за рахунок їхнього внесення в посадовий оклад.
"Ненормальна ситуація, коли надбавки за своєю вагою у заробітній платі вчителів можуть переважати над посадовим окладом — це робить вчителів вразливими до зловживань з боку місцевої влади та адміністрації шкіл" - прокоментувала Ганна Новосад.

Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту