Українські учні перемогли на міжнародному конкурсі наукових проектів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Учні Малої академії наук виграли один з найбільших світових конкурсів наукових проєктів MOSTRATEC 2019, який відбувся в Бразилії

У конкурсі наукових проектів MOSTRATEC Україна бере участь завдяки Національному центру «Мала академія наук України».

Трансляція освітнього процесу: запровадити

«Це дуже важливо, щоб українська молодь мала можливість показувати свої відкриття на міжнародних заходах, знаходити там друзів та однодумців. Щороку сотні дітей стають освітніми дипломатами України, а їх перемоги допомагають нам по-іншому відкрити Україну світові!» - зазначив керівник делегації, заступник директора МАНУ, радник міністра освіти і науки України Євген Кудрявець.

Зокрема, Ольга Харасахал з Маріуполя виборола золоту медаль і Особливу відзнаку світового товариства «Вільна наука» з правом наукової публікації в індексованому журналі, запропонувавши метод виявлення метастаз на ранніх стадіях онкозахворювань.

А Дмитро Соломянюк зі Львова, отримав бронзову медаль за унікальний метод боротьби з пластиковими відходами та сміттєзвалищами.

Мала академія наук

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282545

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
116

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110489

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді