Затверджено Порядок переведення учнів до наступного класу

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН затвердило Порядок переведення учнів до наступного класу наказом №621 від 8 травня 2019 року

Учнів 1 та 2 класів зможуть залишити у тому самому класі лише на підставі письмового звернення батьків до школи.

А учнів 3-8 класів зможуть залишити на другий рік навчання або перевести до наступного класу для продовження навчання за індивідуальним навчальним планом.

Таке рішення ухвалюватиме педагогічна рада школи та один з батьків у випадку, якщо за результатами річного оцінювання учень здобув початковий рівень (1, 2, 3 бали) з таких предметів:

  • української мови
  • математики
  • алгебри або геометрії.

У класах з навчанням мовами корінних народів чи національних меншин цей перелік доповнюється мовою навчання.

Повторно навчатись в одному і тому самому класі початкової або базової школи можна лише один раз.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Графік відпусток у закладі освіти

Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
62681

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1740

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
406

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54355

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
842

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді