Для реєстрації на вебінар переходьте за посиланням:
Реєсстрація на вебінар
На вебінарі Ви дізнаєтесь:
- що таке ресурс у фаховій діяльності
- як і чому практичний психолог втрачає сили
- як встановити межі у спілкуванні з батьками й адміністрацією дитсадка та не брати на себе чужу відповідальність
- що дає змогу зберегти сили у професії.
Це лише частина питань вебінару. Більше — у прямому ефірі.
Лектор — Павло Дима, психолог-психотерапевт, тренер, член Київської асоціації практикуючих психологів та психотерапевтів.
Усі зареєстровані учасники отримають сертифікат.
Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
І початківець, і досвідчений педагог може мати проблеми з плануванням своєї роботи. Наче рецепт простий — спершу обрати ключові завдання, а за ними й інші з’являться. Як визначити та візуалізувати завдання, щоб річний план був реальним та ефективним? Читаємо у статті
Зразки типової документації для практичних психологів закладів освіти. Фахівці можуть використовувати їх у практичній роботі
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів