Із судової практики про гарантії педагогічних працівників, обраних до профспілкових органів
Суд задовольнив позовну заяву вчителя до органу управління освітою райдержадміністрації.
Учителька початкових класів вимагала:
- скасувати дисциплінарне стягнення
- відшкодувати моральну шкоду.
Дисциплінарне стягнення застосував відділ освіти. У наказі начальник відділу освіти виніс догану вчителю за невиконання посадових обов’язків (недодержання педагогічної етики та моралі в присутності учнів).
Перелік документів особової справи вчителя
Учитель оскаржила рішення тим, що відділ освіти не звертався, а отже й не отримав згоди профспілки на притягнення педагога до дисциплінарної відповідальності.
Тепер учитель має право на відшкодування моральної шкоди в сумі 3000 грн.
Окрім того, суд визнав, що притягнення вчителів та інших педагогічних працівників до дисциплінарної відповідальності є компетенцією керівників закладів освіти, а не органів управління освітою. Такі підстави означені новим законодавством про освіту.
На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
Як опанувати інтерактивні техніки роботи з педагогами та підготувати інтерактивний методичний захід
Уже близько літо — час найдовших канікул для учнів та щорічних відпусток для вчителів. Пригадаймо особливості надання відпусток педагогам
Що потрібно знати та які документи видати за результатами атестації педагогічних працівників
Ви початківець, який вперше розпочинає свою педагогічну діяльність, чи керівник, що прийняв на роботу молодого спеціаліста, а, можливо, вас призначили наставником до інтерна – у цій статті ви знайдете відповіді, як на законних підставах врегулювати трудові відносини між всіма учасниками навчально-виховного процесу, допомогти адаптуватися молодому педагогові і формувати професійні компетентності з перших кроків