Із судової практики про гарантії педагогічних працівників, обраних до профспілкових органів
Суд задовольнив позовну заяву вчителя до органу управління освітою райдержадміністрації.
Учителька початкових класів вимагала:
- скасувати дисциплінарне стягнення
- відшкодувати моральну шкоду.
Дисциплінарне стягнення застосував відділ освіти. У наказі начальник відділу освіти виніс догану вчителю за невиконання посадових обов’язків (недодержання педагогічної етики та моралі в присутності учнів).
Перелік документів особової справи вчителя
Учитель оскаржила рішення тим, що відділ освіти не звертався, а отже й не отримав згоди профспілки на притягнення педагога до дисциплінарної відповідальності.
Тепер учитель має право на відшкодування моральної шкоди в сумі 3000 грн.
Окрім того, суд визнав, що притягнення вчителів та інших педагогічних працівників до дисциплінарної відповідальності є компетенцією керівників закладів освіти, а не органів управління освітою. Такі підстави означені новим законодавством про освіту.
Внутрішня система забезпечення якості освіти об’єднує умови, чіткі процедури та конкретні заходи всередині школи. Чи важливіша вона за інституційний аудит? Відповідь – у статті.
З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
Із статті дізнаєтеся: як сортувати справи не за часом, а «за розміром»; які чотири методи тайм-менеджменту ефективні у плануванні справ; як за допомогою піраміди відсікати зайве, щоб зосередитися на важливих справах; як отримати задоволення від виконання складних завдань