МОН видало Лист № 2.4-312 від 28.01.2019 на підтримку проведення заняття
Департамент загальної середньої та дошкільної освіти інформує, що Благодійний фонд допомоги безпритульним тваринам «Щаслива лапа» реалізує просвітницько-виховний проект, спрямований на формування у дітей гуманного ставлення до тварин.
З цією метою за бажанням Благодійний фонд пропонує провести 1 березня 2019 року Всеукраїнське заняття доброти для дітей старшого дошкільного віку «Гуманне та відповідальне ставлення до тварин».
Для підведення підсумків заходу кожен учасник до 05 березня 2019 року повинен надіслати на електронну пошту [email protected] наступну інформацію:
∙ назва навчального закладу
∙ місто
∙ кількість проведених «занять доброти»
∙ фотографії процесу проведення.
Якщо навчальний заклад має бажання отримати електронний сертифікат учасника «Всеукраїнського заняття доброти», необхідно:
1. Заповнити заявку за посиланням (до 28.02.19 р.) – goo.gl/xo597x
2. Провести «заняття доброти» 1 березня 2019 року
3. До 05.03.19-го надіслати фотозвіт (1 заняття – 1 фото) про проведене заняття на електронну адресу – [email protected] .
Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) затверджено 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку, а також умови, за яких ці результати можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти
Сценарії і конспекти занять для організації зимових свят і буднів дошкільнят. Забирайте ідеї, які надихнуть вас і подарують справжнє диво дітям!
Як ознайомлювати дітей з їхніми правами та обов’язками? Розгляньмо приклади, як пояснити дітям такі складні поняття та які види активностей їм пропонувати
Пропонуємо скористатися практикою адвент-читань. Така робота з літературними творами найкраща у форматі літературних хвилинок. Це художнє читання для душі, яке можна доповнити й розбавити різними видами активностей з огляду на можливості дітей і вихователя, а також на конкретну ситуацію
Приклади коректурних таблиць із описом роботи з ними. Використовуйте в роботі з дошкільниками, щоб розвивати в них увагу, мовлення, пам'ять, мислення, здатність встановлювати зв'язки між предметами та явищами довкілля