Методика адаптаційного періоду для учнів 1 класу НУШ

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Органи управління освітою мають довести Методичні рекомендації щодо адаптаційного періоду для учнів першого класу до відома керівництва закладів загальної середньої освіти

Методичні рекомендації щодо адаптаційного періоду для учнів першого класу затверджені наказом МОН України від 20.08.2018 № 923.

У методрекомендаціях зауважено на значенні успішності адаптаційного періоду в початковий період навчання дитини в 1-му класі.

СКАЧАТИ Методичні рекомендації

Основна новація провадження освітнього процесу в 1-х класах ЗЗСО — структурування змісту початкової освіти на засадах інтегративного підходу у навчанні.

Інтеграція передбачає:

  • формування наскрізних умінь, соціальних та громадянських компетентностей

  • набуття предметних компетентностей, зокрема опанування граматичних та обчислювальних умінь.

Так, формування вмінь читати й писати відбуватиметься на окремих уроках української мови, а відпрацьовуватимуть ці вміння в інтегрованому курсі, що в своєму складі може містити мовно-літературну галузь.

Зауважте!

Змінено підходи до навчання грамоти, додано деякі нові змістові лінії, але основний зміст лишився: учні, як і раніше, навчатимуться читати, писати й рахувати

12 запитань і відповідей про атестацію


додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Створюємо освітні презентації за допомогою штучного інтелекту

Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
3168

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
219851

Як скласти психолого-педагогічну характеристику учня з особливими освітніми потребами

Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.
432003

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
272201

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
128523

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді