Методика адаптаційного періоду для учнів 1 класу НУШ

Органи управління освітою мають довести Методичні рекомендації щодо адаптаційного періоду для учнів першого класу до відома керівництва закладів загальної середньої освіти

Методичні рекомендації щодо адаптаційного періоду для учнів першого класу затверджені наказом МОН України від 20.08.2018 № 923.

У методрекомендаціях зауважено на значенні успішності адаптаційного періоду в початковий період навчання дитини в 1-му класі.

СКАЧАТИ Методичні рекомендації

Основна новація провадження освітнього процесу в 1-х класах ЗЗСО — структурування змісту початкової освіти на засадах інтегративного підходу у навчанні.

Інтеграція передбачає:

  • формування наскрізних умінь, соціальних та громадянських компетентностей

  • набуття предметних компетентностей, зокрема опанування граматичних та обчислювальних умінь.

Так, формування вмінь читати й писати відбуватиметься на окремих уроках української мови, а відпрацьовуватимуть ці вміння в інтегрованому курсі, що в своєму складі може містити мовно-літературну галузь.

Зауважте!

Змінено підходи до навчання грамоти, додано деякі нові змістові лінії, але основний зміст лишився: учні, як і раніше, навчатимуться читати, писати й рахувати

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Завершуємо навчальний семестр у школі

На закінчення навчального семестру в закладах загальної середньої освіти педагоги підбивають підсумки роботи, звітують. Нині звіт учителя за семестр — це здебільшого вчасне виставлення оцінок за семестр, коректно заповнені класний журнал і табелі навчальних досягнень учнів
207054

Психолого-педагогічна характеристика учня: як скласти

Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.
406200

День цивільного захисту у закладі освіти

Зазвичай День цивільного захисту планують на квітень-травень. Заняття цього дня мають бути цікавими учням, аби вони воліли набути практичні навички захисту за надзвичайних ситуацій
36525

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді