Органи управління освітою мають довести Методичні рекомендації щодо адаптаційного періоду для учнів першого класу до відома керівництва закладів загальної середньої освіти
Методичні рекомендації щодо адаптаційного періоду для учнів першого класу затверджені наказом МОН України від 20.08.2018 № 923.
У методрекомендаціях зауважено на значенні успішності адаптаційного періоду в початковий період навчання дитини в 1-му класі.
СКАЧАТИ Методичні рекомендації
Основна новація провадження освітнього процесу в 1-х класах ЗЗСО — структурування змісту початкової освіти на засадах інтегративного підходу у навчанні.
Інтеграція передбачає:
- формування наскрізних умінь, соціальних та громадянських компетентностей
- набуття предметних компетентностей, зокрема опанування граматичних та обчислювальних умінь.
Так, формування вмінь читати й писати відбуватиметься на окремих уроках української мови, а відпрацьовуватимуть ці вміння в інтегрованому курсі, що в своєму складі може містити мовно-літературну галузь.
Зауважте!
Змінено підходи до навчання грамоти, додано деякі нові змістові лінії, але основний зміст лишився: учні, як і раніше, навчатимуться читати, писати й рахувати
12 запитань і відповідей про атестацію
Розповідаємо, які заходи з питань безпеки життєдіяльності потрібно організувати в школі для безпечних зимових канікул
Чи замінить ШІ вчителя? Ні. Але він осучаснить уроки НУШ, компенсує відсутність очного контролю та зекономить час на підготовку. Використовуйте ШІ для кращої педагогічної взаємодії - про це далі у статті
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень