Розкрити тему й донести до дітей весняні істини в пізнавальному векторі допоможе казка. Її розважальний і пізнавальний потенціал дасть змогу дітям розкрити таємниці зародження й відновлення життя навесні; сформувати уявлення про весняні справи; усвідомити сутність найтіснішого зв’язку в природі — між мамою і дитиною.
У цьому числі журналу календарне й перспективне планування містить такі матеріали, як-от:
- інтелектуальна карта
- тема, ідея, карти очікуваних досягнень дітей старшого й молодшого та середнього дошкільного віку
- змістове наповнення п’яти тематичних днів і плани-конспекти інтегрованих занять для старших дошкільників
- плани-конспекти п’яти інтегрованих занять для молодших та середніх дошкільників.
На картках картотеки в підрубриці «Справи дня» — описи ігор, вправ та інших форм роботи з дітьми під час проживання тематичних днів. У підрубриці «Центри розвитку» шукайте практичні матеріали для роботи з дітьми у різних центрах розвивального середовища: центрі математики, науки, мови, здоров’я, творчості, театру, гри.
Кольорові сторінки першого числа містять такі матеріали:
- асоціативна карта «Казка про весну» та завдання для самостійної діяльності «Казкові асоціації»
- майстер-класи зі створення квіткової галявини в техніці квілінг й оформлення весняної композиції «Приліт птахів»
- ілюстрація для обговорення, створена за змістом казки Зоряни Живки «Про квасолинку, яка мріяла побачити Сонце».
Як у цікавій і незвичній формі ознайомити дошкільників з казками про весну? Як допомогти їм запам’ятати головних персонажів? І до всього цього забезпечити веселий настрій упродовж реалізації літературного проекту… Радимо організувати квест. Докладніше про це — у журналі «Методична скарбничка вихователя» № 04/2018.
Також у цьому числі подаємо заняття з англійської мови, що дасть змогу дітям спробувати себе в ролі детективів і відшукати ознаки весни.
У попередньому номері — Усе про писанку