У Київському палаці дітей та юнацтва відкрилася безоплатна літературна студія для підлітків «Майстерня історій»
У Київському палаці дітей та юнацтва відкрилася безоплатна літературна студія для підлітків «Майстерня історій».
Відвідувати гурток можуть підлітки 14–18 років.
Відвідувачі занять вчитимуться писати оповідання, вірші, п’єси, створювати комікси, розбиратися в тонкощах течій, напрямів, стилів і жанрів; говоритимуть про створення характерів та мотивації персонажів, розробку сюжету, створення конфлікту, про мову. Також обов’язково читатимуть та обговорюватимуть книжки, знайомитимуться з сучасними письменниками, побувають на літературних фестивалях, презентаціях нових книжок.
Заняття триватимуть до кінця навчального року.
«Ми створили майстерню, щоб підлітки писали і отримували від цього задоволення. Тут ми вчимося розповідати історії, цей досвід буде надихаючим для будь-якої їхньої діяльності за межами майстерні», — розповідають куратори курсів Катерина Турансьа та Юлія Конопляна.
За їх словами, «найперше йдеться про те, щоб вчитися писати і ясно висловлювати свою думку».
Щоб записатися на курси, слід надіслати повідомлення в соцмережі або зателефонувати:
- fb.com/maysternya.istoriy
- vk.com/maysternya_istoriy
- 0 93 621 51 51
Підготовка до навчального року охоплює величезну кількість питань. Одне з основних — вибір освітньої програми, яка відповідатиме викликам сучасності, дасть змогу забезпечити гармонійний розвиток дошкільників та ще й, бажано, залучити до взаємодії батьків. Чи є така? Так, усім цим вимогам відповідає програма «Впевнений старт». Детальніше — у статті
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків