Змінено норму тривалості робочого часу на 2015 рік

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У зв’язку зі встановленням нового свята — Дня захисника України, Мінсоцполітики повідомляє про зміни норми тривалості робочого часу на 2015 рік

Зміни норми тривалості робочого часу на 2015 рік пов’язані зі встановленням нового свята — Дня захисника України. Про це йдеться у листі Мінсоцполітики  від 18.09.2015 № 560/13/133-15.

Мінсоцполітики наголошує, що згідно зі статтею 53 КЗпП напередодні святкових і неробочих днів тривалість роботи працівників, крім працівників, зазначених у статті 51 КЗпП, скорочується на одну годину як при п'ятиденному, так і при шестиденному робочому тижні, а напередодні вихідних днів тривалість роботи при шестиденному робочому тижні не може перевищувати 5 годин.

Відповідно до статті 73 КЗпП у 2015 році за набранням чинності Закону України «Про внесення зміни до статті 73 Кодексу законів про працю України» від 05.03.2015 № 238-VIII на підприємствах, в установах, організаціях робота не проводиться у такі святкові і неробочі дні:

  • 1 січня — Новий рік;
  • 7 січня — Різдво Христове;
  • 8 березня — Міжнародний жіночий день;
  • 12 квітня — Пасха (Великдень);
  • 1 і 2 травня — День міжнародної солідарності трудящих;
  • 9 травня — День Перемоги;
  • 31 травня — Трійця;
  • 28 червня — День Конституції України;
  • 24 серпня — День незалежності України;
  • 14 жовтня — День захисника України.

Таким чином, норма тривалості робочого часу у жовтні 2015 року за п’ятиденним робочим тижнем з двома вихідними днями у суботу та неділю при 40-годинному робочому тижні має становити 167 годин і відповідно норма тривалості робочого часу на 2015 рік за вищезазначених умов —1995 годин.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282528

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
87

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110470

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді