Цінності є невід’ємними від потреб дошкільника, а також внутрішніми регуляторами його поведінки. Задоволення основних потреб та формування ціннісних орієнтацій є важливою умовою повноцінного розвитку особистісної компетентності в дошкільному віці. Про особливості формування потребово-мотиваційної складової особистісної компетентності старших дошкільників, а також внутрішнього механізму регуляції поведінки — у цьому числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу».
Для професійного становлення педагогів — добірка матеріалів для підвищення їхньої ІКТ-компетентності, зокрема досвід роботи щодо створення єдиного інформаційно-освітнього простору міста, та використання прийому «багато мишей» на заняттях з дошкільниками. А ще — розробка тренінгу для педагогів дошкільних навчальних закладів «Засоби логіко-емоційної виразності читання. Мелодика та темп мовлення».
Узагальнення та поширення перспективного педагогічного досвіду — одна зі складових підвищення професіоналізму педагогів. Формою поширення такого досвіду є міські методичні об’єднання. Про особливості організації роботи міських методичних об’єднань — також у цьому числі. Фахівці рекомендують педагогам, як забезпечити ефективний трансфер освітніх технологій, формами організації якого є, зокрема, професійний конкурс та виставка-ярмарок.
На початку нового навчального року педагогам важливо ознайомитися зі змінами в нормативно-правовій базі. У вересневому числі експерт роз’яснює деякі нормативні акти, пов’язані з організацією освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі.
Також у цьому числі:
- розробка інтерактивного заходу-самопрезентації педагогів дошкільного закладу, які атестуються «Дослідницька лабораторія вихователів»;
- результати конкурсу «Музейна педагогіка в дошкільному закладі» від журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу»;
- рекомендації щодо відзначання в дошкільному закладі Дня друзів;
- сценарій розваги для дітей молодшого та середнього дошкільного віку «Потяг дружби»;
- сценарій родинного свята гарбузової каші.