Ціннісні орієнтації дошкільників

Рекомендації педагогам та батькам щодо формування системи ціннісних орієнтацій дітей, способи використання ІКТ в професійній діяльності педагогів, поради щодо організації роботи міських методичних об’єднань та багато іншого — у вересневому числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу»

Цінності є невід’ємними від потреб дошкільника, а також внутрішніми регуляторами його поведінки. Задоволення основних потреб та формування ціннісних орієнтацій є важливою умовою повноцінного розвитку особистісної компетентності в дошкільному віці. Про особливості формування потребово-мотиваційної складової особистісної компетентності старших дошкільників, а також внутрішнього механізму регуляції поведінки — у цьому числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу».

Для професійного становлення педагогів — добірка матеріалів для підвищення їхньої ІКТ-компетентності, зокрема досвід роботи щодо створення єдиного інформаційно-освітнього простору міста, та використання прийому «багато мишей» на заняттях з дошкільниками. А ще — розробка тренінгу для педагогів дошкільних навчальних закладів «Засоби логіко-емоційної виразності читання. Мелодика та темп мовлення».

Узагальнення та поширення перспективного педагогічного досвіду — одна зі складових підвищення професіоналізму педагогів. Формою поширення такого досвіду є міські методичні об’єднання. Про особливості організації роботи міських методичних об’єднань — також у цьому числі. Фахівці рекомендують педагогам, як забезпечити ефективний трансфер освітніх технологій, формами організації якого є, зокрема, професійний конкурс та виставка-ярмарок.

На початку нового навчального року педагогам важливо ознайомитися зі змінами в нормативно-правовій базі. У вересневому числі експерт роз’яснює деякі нормативні акти, пов’язані з організацією освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі.

Також у цьому числі:

  • розробка інтерактивного заходу-самопрезентації педагогів дошкільного закладу, які атестуються «Дослідницька лабораторія вихователів»;
  • результати конкурсу «Музейна педагогіка в дошкільному закладі» від журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу»;
  • рекомендації щодо відзначання в дошкільному закладі Дня друзів;
  • сценарій розваги для дітей молодшого та середнього дошкільного віку «Потяг дружби»;
  • сценарій родинного свята гарбузової каші. 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Методика проведення інтегрованого уроку в школі

Головна мета інтегрованого уроку — формування цілісної картини світу й підвищення пізнавального інтересу учнів. З'ясуємо особливості підготовки та проведення інтегрованого уроку.
35972

Адаптація п’ятикласників до навчання у школі

Матеріал статті ви зможете використати: при підготовці до виступу на батьківських зборах як класний керівник чи психолог; у консультаціях батьків з питань адаптації учнів 5 класу до навчання в базовій (основній) школі; для самоосвіти як вчитель.
110089

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань.
45739

Нетрадиційні техніки малювання для дошкільників

Нетрадиційні техніки малювання в дитячому садку для дошкільників: презентація, зразки, алгоритми. Які образотворчі техніки посильні для дітей у молодшій, середній та старшій групах
31847

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді