Мовлення та музика — дієвий тандем

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Свіже число журналу «Музичний керівник» присвячене дієвому тандему музики та мовлення. Фрази, речення, коми і крапки, запитання, інтонація та ритм — усе спільне у цих братів-близнюків. А отже і користь від використання музики для розвитку мовлення і навпаки помножена на два

Ті, хто грає і співає, ліпше говорять та пишуть, легше запам’ятовують іноземні мови, швидше засвоюють граматику. Меломани-літератори Борис Пастернак і Лев Толстой, Стендаль і Жан-Жак Руссо, кожен з яких знав по кілька іноземних мов, рекомендували усім майбутнім поліглотам вивчати музику.

Саме тому важливо вже у дошкільному закладі на музичних заняттях приділяти цьому увагу, а музичним керівникам — використовувати у роботі прийоми і методи, спрямовані на розвиток мовлення своїх вихованців.

На допомогу їм ми підготували число журналу «Музичний керівник», яке розкриває секрети логоритміки, методу Шінічі Сузукі, містить театралізовані вірші, мовленнєві ігри, вправи на відтворення емоцій тощо.

Навіть у прем’єрній пісні «Медальйон і бульйон» передбачено гру зі словами, яка, без сумніву, потішить дітлахів.

Окрім того, у журналі подано конспекти інтегрованого музичного заняття за методикою Карла Орфа «Дощу секрети хочу взнати» та відкритого інтерактивного заняття «У пошуках гри, або А місіс Тиша проти…»; сценарій фестивалю-конкурсу колискової пісні «Колисанка мого дитинства».

Відгомоніло літо, у дошкільному закладі розпочався новий навчальний рік, а значить музичний керівник знову радо зустрічає своїх вихованців у музичній залі. Для успішної роботи з усіма дітьми на початку навчального року педагогу дуже важливо здійснити діагностику їхніх здібностей: підказки, як це цікаво організувати — подає автор змістовної публікації.

Отже, початок навчального року обіцяє бути насиченим і пізнавальним!

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

📝Психолого-педагогічна характеристика дитини дошкільного віку: зразок та вимоги

Психолого-педагогічна характеристика дитини - один із документів, які подають в інклюзивно-ресурсний центр батьки для проведення комплексної оцінки розвитку дитини. Яка роль характеристики та її зміст - читайте у статті. Заодно проаналізуєте зразок характеристики.
12754

Як скласти протокол батьківських зборів у ЗДО

Як скласти протокол батьківських зборів легко та ефективно. Скористайтеся поданою структурою протоколу, яка прийнятна для загальних та групових батьківських зборів.
108025

Внутрішня система забезпечення якості освіти: як школа гарантує якісну освіту?

Внутрішня система забезпечення якості освіти об’єднує умови, чіткі процедури та конкретні заходи всередині школи. Чи важливіша вона за інституційний аудит? Відповідь – у статті.
1604

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
129852

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57762

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді