Мовлення та музика — дієвий тандем

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Свіже число журналу «Музичний керівник» присвячене дієвому тандему музики та мовлення. Фрази, речення, коми і крапки, запитання, інтонація та ритм — усе спільне у цих братів-близнюків. А отже і користь від використання музики для розвитку мовлення і навпаки помножена на два

Ті, хто грає і співає, ліпше говорять та пишуть, легше запам’ятовують іноземні мови, швидше засвоюють граматику. Меломани-літератори Борис Пастернак і Лев Толстой, Стендаль і Жан-Жак Руссо, кожен з яких знав по кілька іноземних мов, рекомендували усім майбутнім поліглотам вивчати музику.

Саме тому важливо вже у дошкільному закладі на музичних заняттях приділяти цьому увагу, а музичним керівникам — використовувати у роботі прийоми і методи, спрямовані на розвиток мовлення своїх вихованців.

На допомогу їм ми підготували число журналу «Музичний керівник», яке розкриває секрети логоритміки, методу Шінічі Сузукі, містить театралізовані вірші, мовленнєві ігри, вправи на відтворення емоцій тощо.

Навіть у прем’єрній пісні «Медальйон і бульйон» передбачено гру зі словами, яка, без сумніву, потішить дітлахів.

Окрім того, у журналі подано конспекти інтегрованого музичного заняття за методикою Карла Орфа «Дощу секрети хочу взнати» та відкритого інтерактивного заняття «У пошуках гри, або А місіс Тиша проти…»; сценарій фестивалю-конкурсу колискової пісні «Колисанка мого дитинства».

Відгомоніло літо, у дошкільному закладі розпочався новий навчальний рік, а значить музичний керівник знову радо зустрічає своїх вихованців у музичній залі. Для успішної роботи з усіма дітьми на початку навчального року педагогу дуже важливо здійснити діагностику їхніх здібностей: підказки, як це цікаво організувати — подає автор змістовної публікації.

Отже, початок навчального року обіцяє бути насиченим і пізнавальним!

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічне навантаження та оплата праці вчителів: відповідаємо на запитання

Чи не найбільше запитань, які надходять до нашого видавництва, стосуються оплати праці педагогів та педагогічного навантаження. Розглянемо найпоширеніші. Відповіді — за матеріалами журналу "Практика управління закладом освіти"
3366

Тижневе навантаження педагогів: зміни у дошкіллі

З’ясуємо, як змінилося педагогічне навантаження працівників закладів дошкільної освіти після набрання чинності новим Законом про дошкільну освіту, як співвідноситься педагогічне навантаження і робочий час. Ознайомтеся з таблицею, у якій ми порівняли нинішній обсяг педнавантаження працівників ЗДО з тим, що був раніше
54520

Строковий трудовий договір з педагогами: відповідаємо на запитання

З’ясуємо, що таке строковий трудовий договір і чому навколо нього стільки суперечок: варто чи ні його укладати, хто від цього виграє, хто програє, наскільки він є корисним для працівника чи роботодавця
24844

Складаємо штатний розпис закладу дошкільної освіти

З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно з новим Законом про дошкільну освіту та новими Типовими штатними нормативами. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок
59868

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді