Мовлення та музика — дієвий тандем

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Свіже число журналу «Музичний керівник» присвячене дієвому тандему музики та мовлення. Фрази, речення, коми і крапки, запитання, інтонація та ритм — усе спільне у цих братів-близнюків. А отже і користь від використання музики для розвитку мовлення і навпаки помножена на два

Ті, хто грає і співає, ліпше говорять та пишуть, легше запам’ятовують іноземні мови, швидше засвоюють граматику. Меломани-літератори Борис Пастернак і Лев Толстой, Стендаль і Жан-Жак Руссо, кожен з яких знав по кілька іноземних мов, рекомендували усім майбутнім поліглотам вивчати музику.

Саме тому важливо вже у дошкільному закладі на музичних заняттях приділяти цьому увагу, а музичним керівникам — використовувати у роботі прийоми і методи, спрямовані на розвиток мовлення своїх вихованців.

На допомогу їм ми підготували число журналу «Музичний керівник», яке розкриває секрети логоритміки, методу Шінічі Сузукі, містить театралізовані вірші, мовленнєві ігри, вправи на відтворення емоцій тощо.

Навіть у прем’єрній пісні «Медальйон і бульйон» передбачено гру зі словами, яка, без сумніву, потішить дітлахів.

Окрім того, у журналі подано конспекти інтегрованого музичного заняття за методикою Карла Орфа «Дощу секрети хочу взнати» та відкритого інтерактивного заняття «У пошуках гри, або А місіс Тиша проти…»; сценарій фестивалю-конкурсу колискової пісні «Колисанка мого дитинства».

Відгомоніло літо, у дошкільному закладі розпочався новий навчальний рік, а значить музичний керівник знову радо зустрічає своїх вихованців у музичній залі. Для успішної роботи з усіма дітьми на початку навчального року педагогу дуже важливо здійснити діагностику їхніх здібностей: підказки, як це цікаво організувати — подає автор змістовної публікації.

Отже, початок навчального року обіцяє бути насиченим і пізнавальним!

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
66

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282616

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
171

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді