Ті, хто грає і співає, ліпше говорять та пишуть, легше запам’ятовують іноземні мови, швидше засвоюють граматику. Меломани-літератори Борис Пастернак і Лев Толстой, Стендаль і Жан-Жак Руссо, кожен з яких знав по кілька іноземних мов, рекомендували усім майбутнім поліглотам вивчати музику.
Саме тому важливо вже у дошкільному закладі на музичних заняттях приділяти цьому увагу, а музичним керівникам — використовувати у роботі прийоми і методи, спрямовані на розвиток мовлення своїх вихованців.
На допомогу їм ми підготували число журналу «Музичний керівник», яке розкриває секрети логоритміки, методу Шінічі Сузукі, містить театралізовані вірші, мовленнєві ігри, вправи на відтворення емоцій тощо.
Навіть у прем’єрній пісні «Медальйон і бульйон» передбачено гру зі словами, яка, без сумніву, потішить дітлахів.
Окрім того, у журналі подано конспекти інтегрованого музичного заняття за методикою Карла Орфа «Дощу секрети хочу взнати» та відкритого інтерактивного заняття «У пошуках гри, або А місіс Тиша проти…»; сценарій фестивалю-конкурсу колискової пісні «Колисанка мого дитинства».
Відгомоніло літо, у дошкільному закладі розпочався новий навчальний рік, а значить музичний керівник знову радо зустрічає своїх вихованців у музичній залі. Для успішної роботи з усіма дітьми на початку навчального року педагогу дуже важливо здійснити діагностику їхніх здібностей: підказки, як це цікаво організувати — подає автор змістовної публікації.
Отже, початок навчального року обіцяє бути насиченим і пізнавальним!