Керівники навчальних закладів м. Черкаси взяли участь у проекті «ІКТ — освітянам!»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У межах Всеукраїнського соціального проекту «ІКТ — освітянам!» проведено майстер-класи для керівників дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів міста Черкаси

8 жовтня 2015 року Черкаська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 17 приймала учасників Всеукраїнського соціального проекту «ІКТ — освітянам», організованого напрямом «Експертус Освіта» Цифрового видавництва Експертус за сприяння Інни Косенкової, завідуючої Черкаським міським методичним кабінетом установ освіти.

Близько ста керівників дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів взяли активну участь у майстер-класах «Експертно-правова система як надійний інструмент в управлінській діяльності» та «Оптимізація документаційної роботи працівників навчального закладу». 

Із учасниками проекту в комп’ютерних класах працювали Катерина Алєксєєнко, головний редактор електронних програм «КОЗА Онлайн: Дошкільний заклад», «КОЗА Онлайн: Школа», КОЗА-ДИСК «Шаблони і розробки для вихователя-методиста» та Вікторія Третяк, головний редактор консультаційних систем «Експертус Школа», «Експертус Дошкільний заклад», журналів «Практика управління закладом освіти» та «Практика управління дошкільним закладом».

 

Довідково

У Черкаській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 17  навчається близько двох тисяч учнів. Школа працює у дві зміни і є опорною в області з питань впровадження телекомунікаційних технологій навчання.

Для всебічного розвитку школярів обладнано 88 навчальних кабінетів, 17 кабінетів початкових класів, 14 кабінетів-лабораторій ліцею, 3 майстерні, 3 спортивні зали, 2 актових зали, 4 комп’ютерних класи, спортивний майданчик зі штучним покриттям, тир, 2 медіа-центри та бібліотеку з читальним залом, фонд якої складає 45 829 найменувань.

Учні вивчають такі іноземні мови, як англійська, німецька, французька, іспанська.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110332

Протокол засідання атестаційної комісії: оформити правильно

Атестація педагогів відбувається за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників. Згідно з ним засідання атестаційної комісії оформляються протоколом. Хто за нього відповідає, які дані він повинен містити, як скласти протокол засідання атестаційної комісії – читайте далі
47315

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11589

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді