Соло й ансамблі на комп’ютерній клавіатурі

Теми:
Для дитини комп’ютер — це яскрава, приваблива й водночас абсолютно природня іграшка, без якої немислиме життя. Саме тому педагоги-«дошкільники» переймаються, як ефективно використати комп’ютер в освітньому процесі. Аби він не лише розважав, а й допомагав чогось навчитися, спонукав до творчості

Три «К» — комунікація, казка, комп’ютер — тема журналу «Музичний керівник» № 05/2017.

Поліпшити візуальну картинку музичного заняття педагогам допомагають мультимедійні презентації, електронні дидактичні ігри. Їх дорослі створюють самі. Інша річ, коли до появи унікального комп’ютерного «творіння» причетні діти!

Як просто зробити електронну книжку й мультфільм, за яким алгоритмом наповнити їх музикою — дізнайтеся з журналу.

Така творчість може стати «рятівною паличкою» і для самого музичного керівника. Не секрет, що наприкінці навчального року багато хто з педагогів почувається емоційно виснаженим, утомленим від рутини. Якщо підозрюєте, що втрапили в пастку професійного вигорання, скористайтеся тестами для самоаналізу та порадами, як із неї «вискочити» щонайшвидше, аби наповну радіти буянню життя у всіх його проявах.

Також у журналі для вас:

  • сценарій шоу-презентації «Які щасливі очі у казок!»
  • сценарій літньої розваги «Квітковий дивограй»
  • конспект інтегрованого заняття «Мандри дощових краплинок»
  • заняття на ознайомлення з життям і творчістю автора першої україномовної опери — Семена Гулака-Артемовського
  • музично-дидактичні ігри
  • ребуси «Музична математика» та «Що є музичним інструментом, а що — ні?»
  • пісні на літню тематику
  • анкета для самооцінювання «Бути чи не бути: ІКТ у моїй роботі»

У попередньому числі — Ефект «petaloso»: чи вчинили б ви так само

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді